news08.net/ads.txt

הוקרה לחמש תושבות קריית עקרון כמובילות עשייה בהתנדבות

במסגרת חודש המעשים הטובים יזמה חברת המועצה קרן שגב מהלך להוקרת והעצמת תושבים צעירים, שתורמים, יוזמים ונותנים מעצמם למען הקהילה. ראש המועצה נתן את ברכתו ליוזמה והנבחרות הן: יפית מועלם וחלי יעקובי,  אשר הומלצו ע”י יושבי ראש הנהגת ההורים כמובילות בתרומתן בבתי הספר, בת אל עובדיה ומושית שחם, שנבחרו על עשייתן למען משפחות נזקקות ויעל בן דוד הבלנית, שנבחרה על מסירותה יוצאת הדופן בעבודתה.

 

השבוע, ראש המועצה, חובב צברי יחד עם חברת המועצה שגב ומנכ”לית המועצה רינת דור, הפתיעו את חמש הנשים בביתן והעניקו להן בנוכחות בני משפחתן את תעודת ההוקרה וזר פרחים. חברת המועצה, קרן שגב: “אני גאה ונרגשת להיות חלק מקהילת הנשים בקריית עקרון, יש הרבה נשים חזקות מובילות צעירות ביישוב שלנו ואנחנו נמשיך לתת להן את הכבוד הראוי להן”.

ראש המועצה, חובב צברי: “בשמי ובשם המועצה כולה אני מברך את יפית, חלי, בת אל, מושית ויעל, אשר מבטאות בצורה מיוחדת את ערך הנתינה והדאגה לזולת. יישר כוח על פועלכן בעיקר במהלך השנה המאתגרת לצד הקורונה ובמילה אחת – תודה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן