news08.net/ads.txt

החברה העירונית רחובות לא תגבה תשלום בגין פעילות שנעצרה בעקבות המשבר; כל התשובות לכל השאלות

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, תושבים רבים פנו אל משרדי החברה העירונית בסוגיית תשלום עבור כלל פעילויות מרכזי החברה העירונית רחובות. חשוב להבהיר כי עמדת החברה העירונית היא לא לגבות כל תשלום בגין פעילות שנעצרה בעקבות המשבר, ולכן, חלק מהפעילויות תדחנה למועד אחר ולאלו שלא – יבוצע זיכוי כספי באופן יחסי. בגין תשלומים שכבר יורדים באופן שוטף ומשולמים לחברה, יינתנו החזרים כספיים באופן יחסי לאחר סיום המשבר. אין צורך להגיש בקשה להחזר או ביטול בגין ימים אלה, החברה תבצע זאת באופן גורף על כלל הפעילויות.

למען הסדר הטוב ולמען נוחיות התושבים, בהמשך לפניות הרבות שהגיעו בימים האחרונים, החברה ריכזה שאלות ותשובות באשר לפעילות הצהרונים, חוגים וקורסים, מופעי בידור והרצאות:

צהרונים
– האם נקבל החזר כספי עבור הימים בהם לא התקיימה פעילות הצהרון? כן. החיוב בפועל יבוצע רק על פי ימי הפעילות, במידה וכבר נעשתה גבייה על ידי המערכת, סכום היתרה יישאר ביתרת זכות להמשך הפעילות העתידית. ככל שתופסק הפעילות באופן מוחלט, נבצע החזרים כספיים בהתאם.

– שילמתי בצ’ק דחוי עבור פעילות הצהרון, האם תפדו את הצ’ק? הגביה לחודש אפריל מעוכבת ולא ייגבה תשלום עבור חודש זה. ככל שנחזור לשגרה, יגבה תשלום עבור חודש אפריל באופן יחסי.

– האם תתקיים קייטנת פסח? קייטנות פסח מבוטלות באופן גורף
רשמתי את ילדיי לקייטנת פסח – כיצד אני מבטל את הרישום והאם אקבל את כספי בחזרה? אין צורך לבצע ביטול, לא נבצע תהליך גבייה בעבור קייטנות פסח.

חוגים וקורסים
– אנחנו רשומים לחוגים בחברה העירונית – האם אקבל החזר עבור תקופת השבתון? לא ייגבו תשלומים עבור שירותים שלא יתקיימו. הנרשמים יקבלו החזרי תשלום בעבור חוגים ופעילויות שלא יתקיימו (באופן יחסי), לרבות חוגי בית התלמיד.

– האם עליי לבטל את הרישום לחוגים? אין צורך לבטל רישום. לא ייגבו תשלומים עבור שירותים שלא יתקיימו, הנרשמים יקבלו החזרי תשלום על חוגים ופעילויות שלא יתקיימו (באופן יחסי), לרבות חוגי בית התלמיד.
מתי וכיצד יתבצע החזר התשלומים לנרשמים? בסיום המשבר, ולאחר שנבין את היקף החוסרים, יבוצע החזר בהתאם לכך.

– נרשמתי לקורס במכללה העירונית – האם הקורס ימשיך לאחר סיום המשבר?
הקורסים במכללה העירונית פועלים בשיתוף גופים שונים ברחבי הארץ. בעת המשבר, כל פעילות הקורסים הוקפאה, ומועד חדש על המשכיותם יינתן עם סיום המשבר.

– אם אני מעוניין לבצע ביטול חוג או פעילות? עקב משבר הקורונה פעילות החוגים הוקפאה ולכן לא ניתן לבטל את הפעילות או החוג.

מופעי בידור, תרבות והרצאות
– רכשתי כרטיס למופע שבוטל בהיכל התרבות – האם אני זכאי להחזר כספי? במידה והמופע הוא כחלק מסדרה אליה אתם מנויים, ההיכל פועל למציאת תאריכים חלופיים עליהם תעודכנו, ובכל מקרה זכותכם למופע תישמר במערכת.

-במידה ורכשתם, דרך היכל התרבות, כרטיס למופע אמרגן תזוכו באופן אוטומטי בכרטיס האשראי.
רכשתי כרטיסים/מנוי לפעילות הקתדרה – האם

– הפעילויות תתקיימנה בסיום המשבר? בעת סיום המשבר, הקתדרה תשוב לפעילות מלאה, והפעילויות שבוטלו יוחזרו במועד אחר, גם בזמן הפגרה.
אני רשום לסדרת הרצאות/סדנאות בבית הספר העירוני להורים – האם אני זכאי להחזר כספי? זכותכם תישמר ותמומש במועד חזרה לפעילות סדירה. אולם ככל שלא יימצא תאריך חלופי מתאים, תוכלו לבקש החזר כספי.

כמו כן, בכל שאלה נוספת או צורך בהבהרה, ניתן לפנות  במייל [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן