“החברה שלנו לעולם לא תהיה שלמה עד שלא נלמד לקבל את השונה והאחר”

1|3|2

“החברה שלנו לעולם לא תהיה שלמה עד שלא נלמד לקבל את השונה והאחר” – את הדברים אמרו עובדי אל-על בסיום הביקור שערכו במרכז עלה-מוריה בגדרה

השבוע הגיעו לבקר בגדרה קבוצה של עובדי אל-על כחלק משיתוף פעולה חדש בין מרכז ‘עלה-מוריה’ בגדרה המטפל באנשים עם מוגבלויות, וחברת אל-על, בו יגיעו עובדי החברה פעם בחודש לביקור ופעילות התנדבותית יחד עם אנשים עם מוגבלויות במרכז ‘עלה’.

אל יום ההכרות וההתנדבות הגיעו מנהלי ועובדי מחלקת הכספים באל-על, ואותו פתחו בשיחה עם הצוות החינוכי של עלה על העשייה הענפה בעמותה, על המרכז, אתגריו ושגרת היום של הדיירים. מיד לאחר שיחת ההיכרות התכנסו כל הנוכחים להיכרות עם הדיירים ולפעילויות יצירה משותפות.

אחד מעובדי אל-על סיפר: “הגענו ל״עלה מוריה״ שם פגשנו ילדים ואנשים מדהימים ומיוחדים. פתאום הבנתי שהנותן לקהילה בעצם מקבל הרבה יותר, ושהמוגבלות היא לאו דווקא בצד שלהם הדיירים, אלא בצורת ההסתכלות שלנו עליהם. האהבה העצומה והבלתי אמצעית לה זכינו מהדיירים בעלה הכניסה בנו פרופורציות לחיים והטמיעה בנו תובנה עמוקה שהחברה הישראלית ובכלל בעולם כולו, לא תהיה חברה מתוקנת כל עוד לא  השכלנו לקבל את השונה והאחר”.

נעמה סודקביץ’ מנהלת ‘עלה-מוריה’ בגדרה: “כחלק מתפיסת השילוב של אנשים עם מוגבלויות בקהילה, אנו גאים להשיק את שיתוף הפעולה עם חברת אל-על. אנו רואים לנגד עינינו את חשיבות שילובם של הדיירים שלנו בתוך החברה הישראלית וכל מפגש שלהם עם קבוצת מתנדבים מסייע לנו בהסרת המחסומים. אני שמחה כי אנשי חברת אל-על התנדבו להגיע לפגוש את הדיירים שלנו ולהשתתף יחד איתם בפעילויות”.

(תמונות: באדיבות עלה-מוריה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן