news08.net/ads.txt

צפו בוידיאו | החגיגה של אייל גולן: חברתו, הדוגמנית דניאל גרינברג הפתיעה אותו במסיבה אינטימית

מייד לאחר ששב מהופעת הענק שלו בירושלים, הופתע אייל גולן להיכנס אל ביתו המפואר שברחובות שם ציפו לו חברים קרובים במיוחד במסיבת יום הולדת אינטימית בה ציין 48 להיוולדו.

ביתו היה עמוס בבלונים ועיצוב מיוחד של קובי בלונס & נלי איוונטס שכלל גם עוגה מבצק סוכר מעשה ידיה של הקונדיטורית העילית עדי סיני האמונה על אירועי קונספט.

בכלל, התקופה האחרונה, מיטיבה עם הזמר הלאומי – יש האומרים שהדבר נזקף לאהבתו בחמשת החודשים האחרונים, הדוגמנית דניאל גרינברג. השניים מאוהבים ומקורבים אף לא פוסלים אפשרות שבה גולן יכרע ברך ויציע לדניאל, להיות שלו לנצח. אגב, השבוע חשף גולן שני שירים לקראת צאת אלבומו בשבוע הבא, כהרגלו לקראת חג הפסח, האחד הפך כבר ללהיט: סינגל משותף עם בניה ברבי – ‘ממה את מפחדת’ שכתב אבי אוחיון ללחן של אבי אוחיון ומתן דרור ושיר נוסף, “לונדון” בו חושפים גולן וגרינברג את אהבתם הפרטית ב..לונדון.

בחשבון האינסטגרם שלה בירכה גרינברג את אהובה: “גבר שלי. מה אני כבר יכולה לאחל לך שאני לא מאחלת לך כל יום… אז בראש ובראשונה והכי חשובה היא בריאות איתנה. מאחלת לך הצלחה בכל דרך בה תבחר ללכת ושתמיד תלך רק בדרכים טובות וישרות , שתמיד תהיה מוקף באנשים טובים סביבך , אנשים שיראו את הנשמה שלך. שתמשיך לכבוש יעדים ולרגש מדינה שלמה בדרך. מאחלת לך אושר אין סופי ,נחת ושלווה מהילדים המדהימים שגידלת,שקט נפשי ואמיתי והגשמת חלומות. ולנו כאחד שנישאר החברים הכי טובים ושנמשיך לאהוב ולהיות נאהבים מקסימום. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לך על שאתה עושה אותי מאושרת וגורם לי לחייך ולצחוק כל יום ויום מהרגע שלא ויתרת על להיכנס לי לחיים ,תודה על האור החום האהבה והנחת שהבאת איתך
זכיתי ואני מדגישה, זכיתי להכיר אדם עם הלב הכי גדול בעולם, אבא הכי מדהים שיש לילדים הכי מושלמים שיש  בן אוהב ודואג ובן זוג שרק בחלומות יכולתי לבקש עבורי.. שתמיד נשמור, נישמר ונשמר לעוד 😊שנים. אז שותף שלי, מזל טוב ועד מאה כעשרים שנה, שיתגשמו כל משאלות ליבך ושתמיד תחייך ותזרח מאושר. אני אוהבת אותך”.

גולן השיב: “אהבה שלי ריגשת אותי . זכיתי ❤️”.

שיהיה במזל טוב!

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן