news08.net/ads.txt

החופש הגדול נפתח רשמית! רחמים מלול לתלמידים: “יש בחופשה סיכונים רבים, אני מפציר בכם לשמור על עצמכם ולהשתמש בכל כללי הזהירות” – וידיאו

“תלמידים יקרים, אתם יוצאים לחופשה גדולה בת חודשיים בהם תבלו, תיסעו, תטיילו, תתרחצו בים ובבריכה ומן הסתם תהיו הרבה בדרכים – אני מבקש מכם ומפציר בכם לשמור על עצמכם ולהשתמש בכל כללי הזהירות” – את הדברים הללו אמר ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, בסרטון מיוחד בו הוא פונה אל כלל ילדי רחובות ומבקש מהם להגביר את עירנותם וזהירותם במהלך החודשיים הקרובים.

מלול הוסיף:”החופשה הזו, כיוון שהיא ארוכה וגם הימים חמים, יש בה הרבה סיכונים וסכנות אם זה בים בבריכה ובמיוחד בדרכים – בין אם ברכב של ההורים, בין אם על האופניים ובין כהולכי רגל, אני מבקש מכם תהיו זהירים בדרכים. עירית רחובות עשתה בשבוע האחרון מבצע במהלכו לימדה איך חוצים כביש, איך עוברים במעבר חציה ואיך נזהרים בכביש, השתמשו בכל כללי הזהירות שאתם שומעים עליהם וקוראים עליהם – ונשמרתם לנפשותיכם. אנחנו אוהבים אתכם ורוצים לראות אתכם בחזרה בראשון בספטמבר בעזרת השם בריאים ושלמים”.

כזכור, עיריית רחובות והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רקמו קמפיין להעלאת המודעות הציבורית למתן זכות קדימה להולכי הרגל במעבר חצייה – ‘נלחמים על החיים’. הפעילות כללה הסברה דו יומית ולימוד כללי הבטיחות בדרכים לילדי הגיל הרך בצורה הומוריסטית ומשעשעת ופעילות הסברה לנהגים במספר יעדים על ציר הרצל בשלושה מוקדים המוגדרים כמעברי חצייה לא מרומזרים ומסוכנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן