news08.net/ads.txt

החל מ- 4.78 מיליון שקלים: הפרויקט היוקרתי בבאר יעקב

חברת “רוטשטיין” החלה בשיווק 64 קוטג’ים ומגרשים לבניה עצמית בבאר יעקב. החברה תקים ותשווק את הקוטג’ים והמגרשים בפרויקט “רוטשטיין הירוקה” בבאר יעקב החדשה.

לרגל השקת הפרויקט יצאה החברה בהטבות מימון בשווי של 20/80 (שלם 20% ממחיר הדירה בעת חתימת החוזה, ואת היתרה, לקראת האכלוס), וכן פטור מלא מהצמדה למדד תשומות הבניה. קוטג’ בן 6-7 חדרים משווק במחיר של החל מ- 4.78 מיליון שקל. לפרויקט התקבל היתר בניה.

פרויקט “רוטשטיין הירוקה”, כולל סך של כ-900 יחידות דיור ב-13 מגדלים בגבהים שונים ובניה פרטית, הנבנים על פי תקן הבניה הירוקה. עד כה, הושלמה בנייתם של 12 מגדלים. בפרויקט מוצעים כאמור למכירה 64 קוטג’ים ומגרשים לבניה עצמית בתכנון דו משפחתי, בשטח של כ-200 מ”ר בנוי על מגרש בשטח של כ-240 מ”ר עם גינה.

הקוטג’ים, שהינם בתים חכמים הכוללים שליטה מלאה בחשמל, תאורה, מיזוג וכיוב’, הם בני 6-7 חדרים וכוללים יחידת מתבגר, מרתף עם הכנה למטבחון, סוויטת הורים עם יציאה למרפסת, שתי חניות ועוד. “פרויקטים של בתים צמודי קרקע בלב אזורי הביקוש הם נדירים. הוועדות המחוזיות מעדיפות לצופף את הבינוי כדי להגדיל את היצע הדירות ולכן פרויקט הקוטג’ים של חברת רוטשטיין הוא אחד הגדולים בגוש דן”, אומרת אורטל ליבר סמנכ”לית השיווק של חברת רוטשטיין.

“הפרויקט קרוב לצירי התנועה המרכזיים ולתחנת הרכבת באר יעקב מערב וכן במרחק של כ-1.3 ק”מ בלבד מן השכונה מתוכננת תחנה של הרכבת הקלה. לרגל השקת שלב זה, יצאנו עם הטבות כמו 20-80 ופטור מהצמדה, שבשל העלייה המתמשכת של מדד תשומות הבנייה, ההטבה הזאת צפויה לחסוך לרוכשים מאות אלפי שקלים” אומרת ליבר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן