news08.net/ads.txt

החשד להתעללות ברמלה: אחרי הסייעות – גם בעלת הגן נעצרה

 

המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי בעלת הגן נעצרה לאחר שנחקרה בפעם השנייה. היא תובא במהלך היום לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשל”צ. לפני כשבוע העניק ראיון בלעדי ל-N12 ובו טענה כי לא הסתירה שום דבר מאף אחד: “הסייעות בגדו בי, לא העליתי על דעתי שזה מה שקורה בבית שלי”.

ביום שישי האחרון הודיעה המשטרה כי מנהלת הגן נחקרה בחשד לעבירה על חוק הפיקוח על המעונות. בפרשה נעצרו ונחקרו כבר ארבע סייעות מהפעוטון: רוחמה סעד, נירית סוייד, חני צצשוילי ואורלי שרוני שרגני. מעצרן הוארך שוב בחמישי האחרון – והמשטרה מייחסת להן עבירות חמורות. החשדות הנוספות נגד בעלת הגן: הזנחת קטין וכן קיים חשד כי גם היא הייתה קשורה לתקיפה של התינוקות – יחד עם 4 הסייעות שכבר נעצרו. בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר שהסייעות ביצעו עבירות אלימות כלפי תינוקות חסרי ישע ומעצרן הוארך בשלושה ימים.

‏לדברי פרקליטתה של בעלת הגן, עו”ד עידית רייכרט, מרשתה תיעדר מדיון הארכת המעצר בעקבות מצבה הנפשי והבריאותי. “בעלת הגן נעצרה הלילה לאחר חקירה לילית, בחקירה לא הונחה לפניה כל ראיה הקושרת אותה למעשים למרות דרישתנו לפעולה בסיסית שכזו בשלב זה”, אמרה עו”ד רייכרט. “נדמה אם כך שמדובר במעצר ראוותני ומיותר ובכניעה ללחץ הציבורי. אנו נדרוש מהמשטרה לחשוף את כל חומרי החקירה הקושרים את מרשתי לחשד הנטען כלפיה ולעמתה מול הסייעות או המעורבים. מרשתי מסרה את גרסתה והכחשתה בעניין ותוסיף לסייע למשטרת ישראל ככל שיידרש”.

בריאיון בלעדי שהעניקה בעלת הגן ל-N12 בשבוע שעבר, הגיבה ל’ לראשונה על סרטונים שתיעדו את המקרים הקשים לכאורה – וביקשה את סליחתם של ההורים: “הסייעות בגדו בי, אני כל כך מצטערת”.

עם תחילת הריאיון, פרצה ל’ בבכי: “לא הסתרתי שום דבר מאף אחד – תמיד המצלמות היו גלויות גם להורים, כולם ידעו שיש מצלמות בגן. ברגע שנודע לי על הסרטונים פשוט הזדעזעתי. מה שראיתי שם היה נוראי”. לדבריה, לא היה לה שום רמז לנעשה מתחת לאפה. “הסייעות בגדו באמון שלי, כל כך האמנתי בהן – לא הייתי נותנת לזה לקרות בחיים. לא הייתה לי שום יד בדבר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן