news08.net/ads.txt

החשש מהזן ההודי | עיריית יבנה: עוקבים אחרי ההתפתחויות

לאחר תקופה קצרה של שקט, נראה בימים האחרונים כי מגפת הקורונה מאותת סימני חזרה. משרד הבריאות אומר כי מקור התפרצות הקורונה במוסדות החינוך הוא במשפחה שחזרה לאחרונה מחו”ל. עוד נקבע כי קיים חשד ראשוני לזן ההודי שמתפשט בעולם במהירות. צוות מומחים במשרד הבריאות המליץ אמש (יום ראשון) לחסן את כל הנערים מגיל 12 עד 15. 

 

בתום הערכת מצב שקיים בנט אמש נמסר מלשכתו כי “נקודות התורפה בשלב זה הן התפשטות וריאנט הדלתא (ההודי) ברחבי העולם, ביקורי ישראלים במדינות אלו והעובדה כי רבים מהשבים מחו”ל לא מקפידים על הנחיות הבידוד”. בהערכת המצב השתתפו שרי הבריאות, החינוך, התחבורה וביטחון הפנים, היועץ המשפטי לממשלה, מנכ”ל משרד הבריאות, פרויקטור הקורונה, נציג המשטרה וגורמי מקצוע נוספים. בשל החשש מהתפשטות הווריאנט ההודי, הורה בנט על גיוס 250 שוטרים באופן ייעודי למשימת האכיפה על השבים מחו”ל לפרק זמן מוגבל.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בנט הנחה את משרד הבריאות לגבש “מוכנות לקראת אפשרות של התפרצות תחלואה נוספת”. דיון נוסף יתקיים בימים הקרובים.

לפי נתוני משרד הבריאות, אתמול אובחנו 46 מאומתים ואחוז הבדיקות החיוביות עמד על 0.3%. בסך הכול בוצעו אתמול 16,751 בדיקות קורונה. היום אובחנו בינתיים 17 מאומתים. מספר החולים הפעילים בישראל עומד על 287, בהם 24 חולים שמאושפזים במצב קשה.

במקביל להחלטת עיריית רחובות לפיה קברניטי אגף החינוך ימליצו לאנשי חינוך ולתלמידים לעטות מסכות בכדי למנוע חדירה של נגיף הקורונה או הווריאנט ההודי, בעיריית יבנה מסרו כי: “עוקבים אחרי ההתפתחויות ובשלב זה אין שינוי בהנחיות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן