news08.net/ads.txt

“החשש: 1 מ-3 מלונות באילת לא ייפתח יותר”

אילת, ים

במועדים אחרים, חגי תשרי נחשבים כזמן התאוששות עבור ענף התיירות בארץ, אך השנה, בעלי המלונות חווים מכה אנושה. יו”ר התאחדות המלונות באילת התריע כי לאחר הסגר עסקים כנראה לא ישרדו.

 

ענף התיירות שקצת התאושש ביולי-אוגוסט ותחילת ספטמבר, סופג כעת מכה כמעט אנושה. מעט המלונות בארץ שהצליחו לפתוח מחדש ולהרים את הראש מעל למים נאלצו לסגור שוב, בסגר השני של חגי תשרי – תקופה לה חיכו רבות על מנת להתאושש מהפגיעה הקודמת.
עד כמה הסגירה עכשיו היא הרסנית? בעיקר כשהיא מגיעה בשנית ובהפתעה
“היא הרסנית כי עדיין לא כולנו התאוששנו מהסגר הקודם. בל נשכח שתעשיית המלונאות היא עתירת כוח אדם, ואי לכך, אנשים שהיו בסגר שלושה חודשים כבר נכנסו לסגר נוסף”, אומר ליאור מוצ’ניק, יו”ר התאחדות המלונות באילת ומנכ”ל מלונות דן באילת בריאיון לאולפן ynet. מוצ’ניק מסביר כי בחלק ניכר מהמשפחות שני בני זוג מתפרנסים מתיירות ומדובר בפגיעה כלכלית שעוד לא הצליחו להתאושש ממנה וכתוצאה מכך גם פגיעה נפשית, וכעת, כאמור, הם כבר בסגר נוסף.
האם מדובר על כך שאילת על סף תעודת פטירה?
“העיר אילת, שעד עכשיו הייתה עם 30 אחוז אבטלה, הפכה חזרה להיות עם 80 אחוז אבטלה. אני לא יודע אם לאחר הסגר הזה יהיו עסקים שבכלל יתאוששו ממנו”, אומר מוצ’ניק ועובר לדבר גם בכובע הנוסף שלו כמנכ”ל התאחדות המלונות באילת ומדגיש כי “יש חשש שאחד מכל שלושה בתי מלון לא ייפתח יותר. ואני מזכיר שזה לא רק באילת”.
מוצ’ניק מציין בעיה כלל ארצית ובתוך כך מדבר בעיקר על המלונות הקטנים שלא שייכים לרשת כלשהי. “צריך לזכור שלא כל המלונות מאוגדים תחת רשתות ולכן לעצמאים הרבה יותר קשה, כשחלקם עדיין לא נפתחו מאז מרץ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן