news08.net/ads.txt

היום תיערך הפגנה של הנהגת ההורים כנגד רשת חוויות

היום ב 17:00 ברחבת העירייה הנהגת ההורים העירונית עורכת הפגנה כנגד רשת חוויות כמפעילת צהרוני גני הילדים בעיר. ההפגנה תיערך בעקבות השירות הלקוי לאורך השנים כלפי ההורים, נגד העלאת המחיר ובעד שיפור השירות, כך נמסר לטענתם. הנהגת ההורים: ״אנו קוראים לכל ההורים בעיר להצטרף להפגנה״.

 

בנוסח ההודעה של הנהגת ההורים נכתב:

רשת חוויות מספקת באופן שיטתי, שנה אחרי שנה, שירות לקוי שעיקרו מיקסום הרווחים ולא שירות לתושבים. ציבור ההורים ממשיך להיות בן ערובה של הרשת היחידה שמפעילה צהרונים בתוך גני העירייה והיחידה בעיר שזכאית לסמל מוסד של התמ”ת.

בכל שנה מחדש, הנהגת ההורים מנהלת אינספור דיונים ופגישות בניסיון לשפר את השירות ולשמור על המחיר. בפועל, ועל אף כל ההבטחות, השירות בצהרונים ממשיך להידרדר, שירות הלקוחות וכל השירותים האדמיניסטרטיביים של הרשת נעשים יותר ויותר גרועים, המחיר עולה ועולה ולהורים, כלקוחות שבויים, אין כל ברירה אלא לשלם. 

לפני כחודש הנהגת ההורים העירונית פנתה לראש האיש ולמחזיק תיק החינוך על מנת לבקש החלפת מפעיל תוך פירוט נקודות הכשל של הרשת בצהרונים: 

כיתות צהרון גדושות בילדים שאינם זוכים ליציבות בדמויות מטפלות כתוצאה ממחסור תמידי וקבוע בכוח אדם
ילדים רעבים עד 15:30 כתוצאה מתקלות חוזרות ונשנות באספקת המזון
העלאת מחיר הצהרונים כל שנה מחדש מעבר לצו הפיקוח
התעמרות בהורים שזכאים להחזר כספי ועיכוב הכספים בידי הרשת
חוסר מענה להורים בטלפון/במייל וטרטור בקבלת קהל
אילוץ ההורים להפסיד ימי עבודה כי גם בשנת 2020 רק בהגעה פיזית למשרדי הרשת אפשר לקבל מענה
פתיחת צהרונים מלאים ועמוסים
תקלות חוזרות ונשנות במערכות הרישום לצהרונים ולקייטנות אשר מתישות את ההורים שרק רוצים לרשום את ילדיהם 
מאבקים בכל שנה מחדש על מחירי הקייטנות

 

פנייה זו של ההנהגה לא זכתה להתייחסות ועל אף העמדה החד משמעית שאין להעלות ולו בשקל את מחירי הצהרונים, בחרה הרשת לפתוח את הרישום לצהרונים ולהעלות את מחירם, דווקא בשעה שכולנו קורסים תחת משבר כלכלי קשה שכמוהו לא ידענוהנהגת ההורים העירונית המשיכה להדבר ולהפגש עם נציגי הרשת, אך ללא הועיל. רשת חוויות מרשה לעצמה לזלזל בלקוחותיה – ההורים ברחובות – בגיבוי ובתמיכה מלאים של עיריית רחובות והעומד בראשה, וזאת רק משום שההורים שבויים בידיה. צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות: “הנהגת ההורים העירונית ברחובות לא תיתן ידה להמשך שירות גרוע במחיר מופקע להורים בעיר. אנו קוראים לכלל ההורים בעיר לקחת חלק בהפגנה ולדרוש פעם אחת ולתמיד שירות ראוי לילדינו”.  

(ההפגנה תיערך בהתאם להנחיות המשטרה, חובת עטייתמסיכה ושמירת מרחק 2מ’ בין אדם לאדם)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן