news08.net/ads.txt

היסטוריה | אחרי 136 שנים: מזכרת בתיה עולה על מפת התחבורה של מדינת ישראל

היסטוריה במזכרת בתיה – הבוקר (חמישי) החזון התממש ותחנת הרכבת נפתחה לנוחיות תושבי המושבה”. ראש המועצה, גבי גאון, אמר: “אכן זו היסטוריה, אחרי 136 שנים מזכרת בתיה עולה על מפת התחבורה הלאומית של מדינת ישראל. “כולנו מתרגשים ומודים לשר התחבורה מר ישראל כץ על החזון ועל הביצוע ולראשי המועצה הקודמים על פועלם למען קידום התחנה וכל העוסקים במלאכה. נסיעה טובה ובטוחה”.

אף אחד לא האמין שגאון, בשיתוף המנכ”לית יוספה חליבה והגורמים השונים במשרד התחבורה יעמדו ביעד – אבל הנה, גם הבוקר הם הוכיחו כי הגיעו לעבוד קשה מאוד בכדי שמזכרת בתיה תיראה יותר טוב, שתושביה יקבלו את צרכיהם ובהם הרכבת שדובר עליה כל כך הרבה שנים וחתום עליה איש אחד: גבי גאון.

התחנה הממוקמת במתחם הפארק הטכנולוגי מהווה מנוף לצמיחה כלכלית ותאפשר יצירת מקומות בילוי ותעסוקה לרווחת כלל התושבים. השירות בתחנה על בסיס הרכבות בקו באר שבע – נהריה/מרכז. בכיוון באר שבע (דרום): רכבת ראשונה 06:41 (קו 19) רכבת אחרונה 23:41 (קו 53). בכיוון נהריה (צפון): רכבת ראשונה 05:45 (קו 20) רכבת אחרונה 23:45 (קו 56). הנסיעה בתשלום מלא מרגע הפתיחה. עוד יצוין כי בתחנה החדשה חניון עם 400 מקומות חנייה.

בוקר היסטורי מזכרת בתיה!

Publiée par ‎מועצה מקומית מזכרת בתיה‎ sur Mercredi 29 mai 2019

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן