news08.net/ads.txt

היערכות מיוחדת של מסעדת פטרה בצל נגיף הקורונה

המסעדן סימו בן חובל, בעלי מסעדת “פטרה” באשדוד מודיע על ההיערכות המיוחדת של צוות המסעדה בעקבות נגיף הקורונה. לדברי בן חובל, שלושת המתחמים של המסעדה – הטרסה החיצונית המקורה, מתחם האירוח הפנימי והמטבח הפרונטלי – נמצאים תחת פיקוח היגייני גבוה במיוחד, כפי שהיה נהוג עד כה.

בתוך כך, העובדים מחטאים את ידיהם כל הזמן על ידי ג’ל אלכוהול לחיטוי ידיים נגד וירוסים זיהומים וחיידקים וכן רוחצים ידיים במים וסבון על פי המלצות משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי. כמו כן, לרשות הסועדים בקבוקי אלכוג’ל, מגבונים לחים וממחטות אף (טישו) – בהתאם להמלצת ראש הממשלה. בנוסף, יקפידו המלצרים ואנשי הצוות על קשר עין עם הסועדים וישמרו על מרחק של שני מטרים מהם בשהותם, למעט במקרים בהם יוגשו המנות.

לדברי בן חובל, “אנו נעשה את הכל במטרה להפחית באופן משמעותי את הסיכון להדבקה בקורונה, הפעולות הללו יכולות להציל חיים. בריאות העובדים והסועדים חשובה לי כאחד ואני אעשה את הכל בכדי להעניק חוויה קולינארית מלאה לסועדים, גם במציאות הלא פשוטה הזו וכמובן בטיחות לעובדים. אני מזמין את הלקוחות שלנו להפיג את המתח בארוחה מעולה, באווירה נינוחה ושמירה על הנחיות משרד הבריאות. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכל החולים להבריא במהרה, לכל המבודדים להחזיק מעמד – ומחזקים את ידיהם של הממשלה ושל כל המדינה כולה”.

בן חובל מבהיר כי לא יוכל לעמוד בכמות ההזמנות כבכל שבוע ולכן יש לצלצל מראש לטל’ 08-8651610. “אנו מבקשים למנוע אי נעימויות ובכך לתת לכולם את החוויה המלאה לשהות במסעדה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן