הישג לאלי לנקרי: לראשונה – תקציב העירייה אושר פה אחד ע”י מועצת העיר; כמה? 635 מיליון שקלים

תקציב עיריית אילת לשנת 2023 העומד על 635 מיליון ₪ אושר לראשונה פה אחד על ידי מועצת העיר

השנה נרשמה עליה של 25 מיליון ₪ בתקציב 2023, שהותאם כולו עם הפנים לתושב בהתאם למדיניות שמוביל ראש העיר אלי לנקרי הכוללת פעולות לשיפור בכל תחומי החיים.

ראש העיר אלי לנקרי המאשר את תקציב העירייה זו השנה ה 20, אז כסגן וממלא מקום ראש העירייה ובשני התקציבים האחרונים כראש עירייה אמר: “אנו נמצאים כיום עם תקציב שהוכפל בשני העשורים האחרונים, כשהתחלנו אז עם תקציב של 300 מיליון ש”ח וכיום עומד על 635 מיליון ש”ח. זה מלמד על הצמיחה של העיר ועל ההתבססות הכלכלית של העירייה כל זאת לצד השקעות רבות בתשתיות, בשירותים ובשיפור איכות חיי התושבים בכל התחומים”. עוד ציין ראש העירייה, כי המסר השנה הוא חינוך לסבלנות ולקבלת האחר וזה בא לידי ביטוי בחלקי התקציב בדגש על תחומי החינוך והרווחה.

גזבר העירייה אסי בן חמו ציין, כי בשנת 2022 עמד סעיף ההכנסות מארנונה על 320 מיליון ₪ ובשנת 2023 צפוי לעמוד על 335 מיליון ₪. סעיף ההכנסות העצמיות יעמוד על 62 מיליון ₪. תקבולי הממשלה יעמדו על 197 מיליון ₪, גידול של 4 מיליון ₪ משנה שעברה. תקציב הקרן לעבודות פיתוח תעמוד בשנת 2023 על 31 מיליון ₪ ומבוססת על תחזית הכנסות המתקבל ממינהל הנדסה בעירייה ביחס לתשלומי השבחה, שיווק קרקעות על ידי רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) והכנסה של חלף היטל השבחה.

בתום ההצבעה הודה ראש העירייה לחברי מועצת העיר, לצוות הגזברות בהובלת גזבר העירייה, למנכ״ל העירייה, לראשי המינהלים, למנהלי האגפים ולכל עובדי העירייה, שפעלו בנחישות ובמקצועיות רבה להציג גם השנה תקציב אחראי, שקול ומאוזן המביא לידי ביטוי את השיקולים העירוניים ואת המדיניות העירונית ״עם הפנים לתושב״ הכוללת הענקת שירות איכותי לתושבים, חיזוק וטיפוח אוכלוסיות מוחלשות, חיזוק שירותי הרפואה והחינוך ושיפור איכות החיים של כולנו.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן