news08.net/ads.txt

הישג לעו”ד אופיר לסרי: תבע את מעסיקתו על סך של של 200,000 ש”ח ויסתפק ב-26,000 ש”ח

בבית הדין לעבודה בתל אביב ניתן פסק דין, לפיו, חברה מתחום היזמות מאזור השפלה, תשלם לעובד שעבד בה סך של 26,000 ש”ח בגין פיצוי פיטורין מתוך תביעה שסכומה עמד על 200,000 ש”ח ואשר כללה במסגרתה את הרכיבים הבאים: פיצוי פיטורים, אי מתן הודעה מוקדמת, שעות נוספות, הפרשי שכר, פדיון ימי הבראה, קרן השתלמות, אש”ל, נסיעות, דמי חגים, חופשה, הודעה לעובד וכן הלאה.

מדובר בעובד אשר תקופת עבודתו עמדה על 36 חודשים,. ע”פ כתב התביעה טען התובע כי הנתבעת הפרה את חוקי העבודה, נמנעה מתשלום זכויותיו הסוציאליות ונהגה בו שלא בהוגנות, מה שהתברר לאחר מכן, כטענות סרק ותביעה מופרזת בסכומה.

עוה”ד אופיר לסרי, מומחה לדיני עבודה וביטחון סוציאלי, הגיש בשם החברה כתב הגנה מפורט וממוסמך, הנתמך בראיות, לרבות הוכחות כי הנתבעת עמדה ברוב התחייבויותיה כלפי העובד, למעט השלמות שכר המהוות 12% מסכום התביעה, או אז הבין התובע כי ‘עליו לרדת מהר מהעץ הגבוה עליו טיפס’, אחרת ייאלץ לספוג הוצאות משפט בגין הגשת תביעה מופרכת בסכומה ללא כל סיבה מניחה את הדעת, קרי “שיטת המצליח” בה נוהגים לא מעט עובדים בהגשת כתבי תביעה מנופחים.

לאחר התדיינות בין הצדדים, הוסכם כי הנתבעת תשלם לתובע סך של 26,000 ש”ח, בית הדין נתן להסכמות אלה תוקף של פסק דין, ותיק זה בא על סיומו.

לדברי עו”ד אופיר לסרי: “תביעות מן הסוג הזה הן תביעות השתקה, הפחדה וסחיטה, ולצערי הכל נע סביב הניסיון להוציא מחברות הבניה – לרוב – כספים בשיטה פסולה ולא ראויה בלשון המעטה. מדובר בשיטת המצליח שבמקרה זה לא עבדה, אני שמח שהתוצאה הסופית הניחה את דעת מרשתי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן