news08.net/ads.txt

הישג משמעותי לגיא צור: 500 יחידות דיור אושרו השנה במסגרת התחדשות עירונית ברחובות

ההתחדשות העירונית בעיר רחובות ממשיכה להעמיק את אחיזתה בשוק הנדל”ן המקומי, ולמעשה מהווה נדבך משמעותי בהתחלות הבנייה החדשות. כך עולה מסקירה מקיפה של הנתונים בשלוש השנים האחרונות שערכו במנהל הנדסה בעיריית רחובות.

לדברי מחזיק תיק התחדשות עירונית, חבר מועצת העיר גיא צור, “התחדשות עירונית היא הזדמנות ואף מתנה כאשר היא נעשית בשום שכל ובשיקול דעת רחב. עיריית רחובות חרטה על דגלה את קידום התחום. הצלחתה של העיר מתבססת על שותפות עם התושבים במתחמים המיועדים להתחדשות. התושבים הם שותפינו בדרך למהפכה מוצלחת והעיריה נמצאת כאן עבורם למימוש החזון המשותף”.

מהסקירה עולה כי נתח מיזמי הבנייה בתחום ההתחדשות העירונית מתעצם באופן משמעותי: במסגרת הוועדה המקומית לתכנון ובניה אושרו במהלך שלוש השנים האחרונות כ-500  יחידות דיור במסלול תמ”א 38 / ט”ז  וט”ז 1 לעיבוי והריסה ובנייה. התקופה שנזכרה כוללת גם את שנת 2020, שנה מאתגרת במיוחד לענף הבנייה הישראלי אשר התאפיינה בהאטה עקב משבר הקורונה.

עוד  עולה כי אחד ממוקדי הפעילות של ההתחדשות העירונית הוא כצפוי, מתחם לב העיר המתחדש, המכיל כיום כ-17,000 יח”ד קיימות בדפוסי בינוי, תמהיל וצפיפויות משתנים. מתחם לב העיר יעבור מתיחת פנים משמעותית במסגרת ההתחדשות העירונית שבתכנון, שעיקרה מתן תמריצים להתחדשות רחוב הרצל, תוך שילוב של מגורים מסחר ותעסוקה. ובתוכנית המשך להתחדשות לב העיר מעבר לציר הרצל, אשר במסגרתה יתווספו עוד כ-2,000 יחידות דיור.

ראש העיר רחמים מלול הוסיף כי “העיר רחובות היא מובילה ארצית בתחום ההתחדשות העירונית. ההתחדשות העירונית מהווה אבן יסוד משמעותית בהמשך התפתחות העיר רחובות, ובתהליכי התכנון העירוניים. היא מאפשרת לשפר את איכות חיי התושבים הן בתוך ביתם והן במרחב הציבורי. משום כך אנחנו מקדמים תכניות כאלו בכל רחבי העיר, ומעודדים את התהליך גם מצד התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן