הכתובת על הקיר ובסוף יתרחש אסון!! ילד נוסף ננעל ברכב ביבנה

ריבוי המקרים בהם ילד ננעל ברכב צריך להדליק נורה אדומה הן להורים והן למנהיגות המקומית בעיר יסנה. אתמול חולצו ילדים בארבעה מקרים שונים על ידי מתנדבי “ידידים” לאחר שננעלו ברכב. היום חוזר הניגון והכתובת על הקיר!!! הבוקר (שלישי) התקבלה שיחה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שלוש שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב הדוגית ביבנה.

מתנדבי סניף יבנה, מאור בן ברוך, אלי הופמן, נתי דהן ועמיכי יצחקפור, נענו לקריאה, מיהרו להגיע למקום, ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

מאור מספר: “הייתי בעבודה ויצאתי במהירות לקריאה. מדובר על ילדה כבת שלוש ננעלה ברכב לאחר נעילה אוטומטית. פעלנו במהירות וחילצנו את הילדה לידי האם הנסערת שהודתה לנו בהתרגשות רבה. זו הרגשה מטורפת של שליחות”.

עופר פרנסא, מנהל סניף יבנה: “אתמול היינו עדים לארבעה מקרי נעילה של ילדים ברכב נעול בתוך שלוש שעות. בכל המקרים מתנדבי ידידים חילצו בשלום. הבוקר שוב זה קרה. מתנדבי ידידים בסניף יבנה ערוכים תמיד לתת מענה לכל צורך ובפרט למקרי נעילה של ילדים ברכב. אנחנו קוראים לכל ההורים והנהגים, אפשר למנוע את זה! אנא אל תשאירו ילדים ברכב סגור גם לא לרגע, השאירו דלת או חלון פתוחים, ובכל מקרה שהמפתח יהיה עליכם תמיד. בטח ובטח אל תתנו לילדים את המפתח לשחק, בהרבה מקרים הם נועלים את עצמם בטעות. מאחל שיהיה לנו יום שקט וטוב”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ציפ
ציפ
2 years ago

הרכב ננעל מעצמו, לכן חשוב להחזיק תמיד את המפתח בידנו

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ציפ
ציפ
2 years ago

הרכב ננעל מעצמו, לכן חשוב להחזיק תמיד את המפתח בידנו

דילוג לתוכן