news08.net/ads.txt

“הליגה הכי משוגעת”| אסף הדר מסכם את הסיבוב הראשון בליגה א’

הסיבוב האחרון בליגה א’ עומד להסתיים- וכבר בסופ”ש חזינו בהפתעות רבות. הדרבי הגדול של הדרום בין עירוני אשדוד לאדומים אשדוד הסתיים בניצחון צהוב, יבנה שגילתה מגמת השתפרות חטפה בראש מיפו, ולפינאלה הדרבי הרחובותי ישוחק ביום שני ויסגור לנו את הסיבוב.

קרדיט צילום: מוטי קדוש

עירוני אשדוד מול אדומים אשדוד: רבות נכתב על המשחק, אך אי אפשר בלי עוד כמה מילים על ההפתעה שטמנה לנו חבורתו של יגאל זריהן בשישי. אלירן שמש שהגיע מהרצליה הוכיח ולא פעם אחת למה הוא נחשב לחלוץ הכי טוב בליגה. לאחר שהתנער מהגנת האדומים וכבש שער שקבע 1:0. תומר בן חיים שנחשב לבין הקשרים האיכותיים בליגה, נתן גם הוא שער בסלאלום שקבע 2:0 והוכיח שאשדוד צהובה.

קביליו יפו מול מכבי יבנה: אכזבה גדולה הכתה את אוהדי יבנה, לאחר שזוזוט לקח את שרביט המאמן, התחושה במועדון הייתה שהפעם יבנה לא תיפול עד המשחק האחרון, בו הובסה מול קביליו יפו 3:0. יפו, שלאחרונה חוותה ירידה ביכולת, הציגה משחק מצוין ולא נתנה לצהובים לגעת יותר מדי בכדור. כעת מחכה לזוזוט משוכה קשה בדמות הפועל מרמורק בשבוע הבא. הוא יצטרך למצוא פתרון לבעיית ההגנה שמסרבת להסתיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן