הלייב של מתן דיל: ללא פוליטיקה – עשרות שאלות, 753 צפיות בחצי שעה

סגן ראש העיר, מתן דיל, הפעיל הערב (ראשון) שידור בזמן אמת באמצעות הרשת החברתית. בדף הפייסבוק הציבורי שלו איפשר דיל לציבור לשאול אותו שאלות על הכל, כמעט.

בפתח דבריו ציין דיל כי “בחצי השעה הקרובה אשתדל לענות על כמה שיותר שאלות, בלי חסמים, בלי בירוקרטיה, אתם שומעים אותי עונה בצורה חיה על כל השאלות שתשאלו בפניי”, אולם כאשר התבקש לענות על שאלות הנוגעות לפאן הפוליטי, התנצל והשיב: “יש כאן שאלות ברמה הפוליטית, אני מצטער שאני לא עונה, אני רוצה להיות ענייני לגבי התשובות”.

בסך הכל הנתונים של דיל מכובדים: 753 צפיות ב30 דקות, 3 שיתופים ו76 תגובות – הישג חיובי למביני עניין. בין השאלות שנשאל: “רציתי לדעת למה בעיר רחובות אין פרויקטים של מחיר למשתכן?”, “לפני מספר חודשים דיווחת לנו כי החול בגן יוחלף לדשא סינטטי. מתי זה יקרה? החול בלתי נסבל!”, “מה מתקדם עם האיצטדיון העירוני?”, “מתי תחליף את ראש העיר?”, “עיריית רחובות זכתה לציון לא מחמיא במד”ס השקיפות לציבור – איך זה הולך להשתנות? מדוע ישיבות המועצה אינן משודרות בשידור חי?” ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן