הלם בקרב נהגי המוניות לאחר שהוברר בתחנת המשטרה כי החשוד בביצוע שוד הנהג הוא אחיו של הגיס – מעצרו הוארך עד יום שני

20170202_074924

התפתחות בחקירת התקריות עם נהגי מוניות: בשישי בבוקר עצרה המשטרה תושב שכונת אושיות בן 27, החשוד כי היה מעורב בביצוע מעשי השוד בנהגי המוניות, זאת לאחר שמיד לאחר המקרים הגישו הנהגים תלונות במשטרה והוצגו בפניהם תמונות של חשודים פוטנציאליים.

אחד הנהגים שצפה בתמונות הצביע על חשוד שלטענתו היה מעורב בביצוע השוד והופתע לאחר שהתברר כי מדובר באחיו של גיסו, עמו נפגש בעבר, בעיקר באירועים משפחתיים.
20170202_075012
הנהג סיפר לבני משפחתו אודות המידע שהוברר בתחנת המשטרה ובשל זאת – כך נודע ל”רחובות היום”, הגיעו בניו של הנהג לבית החשוד, והכניסו אותו בכח אל מונית אביהם עד להגעת השוטרים.

בבית המשפט טען סנגורו של החשוד, עו”ד ירון פורר: “הלכו אליו הביתה, עשו חיפוש, לא מצאו סכין ולא שרשרת, יש לבדוק את הטענה שהוא שדד בפועל, תלש או ישב במונית”. למרות זאת, האריכה השופטת שרון שפיצר הלפמן את מעצרו עד יום שני.

הסיפור המלא
בלילה שבין רביעי לחמישי התקיפו שלושה צעירים שני נהגי מוניות. באירוע הראשון הותקף אחד הנהגים מן התחנה הוותיקה ואף התעמת עם החשודים אשר דרשו את כספו, בשלב מסוים הם הירפו ממנו וברחו מהמקום. מאוחר יותר, סמוך לשעה 2:00 בלילה, הותקף נהג נוסף בקטע הכביש שבין צומת אושיות לצומת בילו. הנהג נחבל בפניו ובגופו ואף נשדד, בסכום של מאות שקלים ובמכשיר הפלאפון שהיה ברשותו.
כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו במצוד אחר החשודים אולם לא איתרו אותם. הנהג נשלח לטיפול רפואי והחקירה המשטרתית בעיצומה.

נהג מונית, המעורה בפרטים סיפר לאחר התקריות ל’רחובות היום’: “לצערי זו לא הפעם הראשונה שתוקפים אותנו, אנחנו עובדים בלילה כדי לפרנס ואין לנו הרבה ברירה. מדי פעם אנחנו מותקפים ונשדדים, ואף פעם לא מרגישים בטוחים. אולי הפעם המשטרה תצליח לתפוס את הצעירים האלה, ששלמו את המחיר למען יראו וייראו. מזל שזה לא הסתיים ברצח”.

דרור צעידי, מנהל “מוניות הנשיא” ביקש להבהיר כי: “הנהג שנשדד ביום חמישי אינו עובד במוניות הנשיא, אלא במוניות המדע”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן