הלם ברחובות: מדריכה הקרינה סרטון חריג בפני התלמידים

תגובת העירייה: “עיריית רחובות רואה בחומרה רבה את התנהלותה של ממלאת המקום מטעם קרן קרב. עם קבלת הפניה מטעם ההורים, העיריה הנחתה את קרן קרב להרחיקה לאלתר מכלל בתי הספר בעיר. בהתאם להנחיית מינהל החינוך בעירייה – הוגשה אתמול תלונה במשטרה בנושא זה. גורמי המקצוע הבית ספריים והעירוניים טיפלו מייד באירוע ובתלמידים”.

מכתב מפתיע התקבל ממנהלת בית הספר היסודי ויצמן ברחובות אל הורי התלמידים ובו התגלה כי ככל הנראה, מדריכת ‘קרן קרב’ הנגישה בפני התלמידים סרטון בעל אופי מיני (לכאורה). ההורים עודכנו על ידי התלמידים, הוגשה תלונה במשטרה בנושא.

לשון המכתב שנשלח להורים לאחר המקרה: “ביום שני, במהלך שיעור קרן קרב בנושא אשכולות חשיבה, התרחש אירוע חריג. מדריכה מחליפה מטעם קרן קרב נכנסה עם מערך שיעור מסודר מטעמם. במסגרת השיעור המדריכה בחרה להראות לתלמידים סרטון שאינו תואם גיל ושוחחה עם הילדים באופן לא מותאם. מספר ילדים פנו למחנכת הכיתה ודיווחו שתכני השיעור היו פוגעניים. בעקבות הדיווח המחנכת ויועץ בית הספר נכנסו לכיתה וערכו בירור מעמיק לתכנים אליהם נחשפו התלמידים. ניתנה לילדים אפשרות לשיח חופשי ומאפשר, על מנת לאוורר את רגשותיהם. כמו כן, המחנכת והיועץ עודדו את התלמידים לפנות ולשתף במידת הצורך. הובהר לכיתה כי מדריכה זו לא תיכנס בשנית ללמדם והם חוזקו על כך ששיתפו על האירוע ועל תחושותיהם. המדריכה הושעתה מעבודתה במוסדות החינוך ותוגש תלונה במשטרה מטעם בית הספר”.

מתכנית קרב נמסר כי “מדובר במקרה בו מדריכה מחליפה בשיעור העשרה של משחקי חשיבה, הציגה בפני הילדים קליפ אנימציה מוזיקלי. הקליפ ותוכנו אינם רלוונטיים למערך השיעור, כלל אינם חלק מתכני תוכנית קרב, ולא היו צריכים להיות מוצגים. המקרה נבדק כעת ויוסקו מסקנות בהתאם לממצאים”.

תגובת עיריית רחובות: “עיריית רחובות רואה בחומרה רבה את התנהלותה של ממלאת המקום מטעם קרן קרב. עם קבלת הפניה מטעם ההורים, העיריה הנחתה את קרן קרב להרחיקה לאלתר מכלל בתי הספר בעיר. בהתאם להנחיית מינהל החינוך בעירייה – הוגשה אתמול תלונה במשטרה בנושא זה. גורמי המקצוע הבית ספריים והעירוניים טיפלו מייד באירוע ובתלמידים”.

צילום: PIXBAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן