לוחמי משמר הגבול, פקחי רשות הטבע והגנים ובודקי מכס נתב"ג תפסו 21 חיות מוגנות בנתב״ג
בפעילות משותפת של לוחמי מג״ב, פקחי רט״ג ובודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג סוכלה הברחת בעלי חיים מוגנים לישראל. בפעילות הכוחות, איתרו חשוד תושב הארץ, שבמהלך חיפוש במזוודתו אותרו 21 פרטי טבע המוגדרים בחוק כמוגנים, ללא תעודות בריאות והיתרי יבוא כנדרש תוך יצירת סיכון אקולוגי להכנסת מחלות ומינים זרים למדינה.
בעלי החיים שנתפסו הועברו לידי השירות הווטרינרי לטיפול ובהמשך אף יוחזרו לארץ המקור. החשוד, תושב המרכז הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משמר הגבול.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










