המועמד לראשות העיר יורם מרציאנו: “לוד נמצאת כבר עשור שלם בקריסה”

המועמד לראשות העיר לוד, יורם מרציאנו, מודיע במסיבת עיתונאים דרמטית: “נדרשת חקירה פלילית בלוד! ראש העיר פועל שלא כחוק!”

המתמודד לראשות העיר, יורם מרציאנו, כינס הערב (יום ראשון) מסיבת עיתונאים בהולה ובה חשף כיצד מזה חודשים ארוכים פועלת הנהלת העיר לוד, בראשות ראש העיר הנוכחי, יאיר רביבו, שלא כחוק ובדריסה גסה נגד כל הנחייה של טוהר הבחירות (לכאורה).

“העיר לוד נמצאת כבר עשור שלם בקריסה! אולם בחודשים האחרונים אנו עדים לשוחד בחירות מובהק מטעם ראש העיר והנהלת העיר: מופעים במיליוני שקלים מכספי ציבור שעוברים על כל הנחייה של טוהר הבחירות ועל כל איסור שקיים בתקופה המקדימה לבחירות.

ניצול ציני של נכסי העירייה ועובדי העירייה וזו לטובת קידום ראש העיר ו”עשייתו” והשיא שבשיאים הבוקר: פתיחת בריכת גני אביב טרם הזמן ובניגוד לנוהל הקיים ואף גרוע מזאת- פתיחה ללא היתר של משרד הבריאות!

הבוקר במחטף ושלא כחוק נפתחה בהכרזה חגיגית הבריכה בגני אביב זאת למרות שמשרד הבריאות טרם אישר את פתיחת הבריכה לשימוש הציבור, ללא חיבור תקין לחשמל אלא לגנרטור ובניגוד לכל נוהל תקין.

אין זה מפתיע שעיריית לוד מנסה לעשות מחטפים רגע לפני בחירות ואחרי עשור שלם של תכניות תקועות ואי עשייה. נדרשת חקירה פלילית כיצד ראש העיר מנהל את העיר על פי גחמות אישיות וצרכים פוליטים. בעשור האחרון כמעט ולא נעשה כלום בתחום התשתיות! הביטחון! השכונות הוותיקות ומרכזי המסחר והתעסוקה. העיר פקוקה מתמיד, התשתיות קורסות אבל ראש בעיר עסוק בהשקות פופוליסטיות במסגרת קמפיין הבחירות”

כבר חודשים ארוכים שמרתיע מרציאנו מפני אסון בכל הנוגע בתשתיות בעיר. לדבריו, “במקום להשקיע מליוני שקלים בביטחון התושבים משקיע ראש העיר בהשקות שמשפיעות רק עליו ומקדמות רק אותו ולא את הציבור”.

במהלך מסיבת העיתונאים הבטיח מרציאנו כי תלונה בנושא הוגשה ומטופלת.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן