news08.net/ads.txt

המועצה האזורית ברנר: יבוצעו פרויקטים לפתרון בעיות בטיחות ועומס בישובים

ראש המועצה האזורית ברנר דורון שידלוב נועד השבוע עם סמנכ”ל פיתוח במשרד התחבורה קובי בילשטיין וסיכם עימו כי כי בחודשים הקרובים יפורסם מכרז לעבודת בצומת הכניסה במפגש הכבישים 40 -411 הסמוכים לבית אלעזרי ובכלל זה יותקן רמזור בצומת היציאה מהיישוב, המהווה כיום מוקד מסוכן לתאונות כלי רכב.

יש לציין כי סיכום זה הנו על אף קיצוצים משמעותיים בתקציב הפיתוח של משרד התחבורה אשר התכוון להקפיא את הפרויקט. הודות לפנייתו של שידלוב הופשר הפרויקט והוא יצא לדרך. כמו כן סוכם השבוע בפגישה עם נציגי חברת נתיבי ישראל ובזק על יישום פרויקט הרחבת הכניסה לקדרון, אשר פקוקה כמעט בכל בוקר בימי חול בשל עומס היוצאים מהישוב. בכך תפתר בעיה רבת שנים אשר מקשה על תושבי קדרון. ראש המועצה דורון שידלוב ציין, “אנו פועלים לשיפור מתמיד של איכות חי התושבים במועצה. פתרון בעיות בטיחות ועומסים בישובים הם מהותיים ומכאן גם הפעילות האינטנסיבית שלנו מול משרדי הממשלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן