זה המלון שמציע את ארוחת החג בחינם!

ריזורט ה 5 כוכבים “גולדן סאנדס” בורנה מציע חבילת אירוח דרך אתר המלון, במסגרת חצי פנסיון, לשלוש לילות בתאריכים 14-17 ספטמבר, החדר המוצע עם נוף פנורמי ומרפסת, – ואת ארוחת החג במסעדה הכשרה “טחיני” של המלון – ללא תוספת תשלום !

רוצים לטוס בחגים וגם להנות מארוחת חג כשרה?

מלון הריזורט “גולדן סאנדס” מציע אפשרות להזמנה דרך אתר המלון, לאירוח בחג ראש השנה – במסגרת חצי פנסיון, לשלושה לילות בתאריכים 14-17 ספטמבר. החדר המוצע עם נוף פנורמי ומרפסת, וארוחת החג כלולה ללא תוספת מחיר. בערב חג ראש השנה תוצע במסעדת “טחיני” הכשרה, בנוסף לתפריט הקבוע גם כל סממני החג הקלאסים – לצד תפריט עשיר ומגוון במיוחד – שיכלול: תפוחים, דבש, רימונים, תוצע מנה של דג שלם, בופה עשיר שיכלול מנות אורז, בשר, עוף, דגים על הגריל, ירקות מבושלים, פירות, קינוחים ועוד.

בימים אלא נפתחה בעיר התיירות ורנה, על החוף המרהיב של הים השחור המסעדה הכשרה הראשונה בעיר. המסעדה פועלת בתוך ריזורט 5 כוכבים “גולדן סאנדס” היוקרתי אשר מושך אליו מבקרים ותיירים מכל העולם – INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites הוא ריזורט מרהיב ואחד מסמליה הבולטים של התיירות הבולגרית. המלון שופץ לחלוטין וכולל עיצוב מודרני, מגע יוקרתי ושירות של 5 כוכבים לאורך כל השנה. הוא מציע 325 חדרים וסוויטות עם שילוב מפתה של יוקרה ונוחות. כל החדרים מציעים פנורמה ציורית ללא הגבלה של הים השחור ושל הפארק הלאומי וחולות הזהב שבו.

מסעדת “Tahini טחינה” היא המסעדה הכשרה היחידה בורנה. “ורנה הינה אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה ונחשבת יעד פופולארי לתיירים הישראלים” אומר מר ולדימיר פליפוב, מנהל הריזורט “גולדן סאנדס”. המסעדה נפתחת בימים אלא, ואורחי המלון יוכלו להזמין נופש יחד עם ארוחות כשרות כלולות – ארוחת בוקר או ארוחת בוקר וערב כלולות. התייר הישראלי הוא בן בית אצלנו במלון, מסבירה דנבה בחיוך. “במהלך השנים למדנו לבשל ארוחות טעימות לאורח שלנו לפי המסורת היהודית ולפי דרישות הכשרות, אבל הבעיה הייתה היעדר תעודה. אורחים ביקשו את התעודה ועכשיו יש לנו אותה. עכשיו אנו צופים כי הביקוש יהיה עוד יותר חזק בשל המטיילים הרבים מישראל והשותפות החזקה עם ישראייר איירליינס אשר יוצאת עם טיסות אלינו על בסיס יומיומי”.

להזמנות ולברורים: לחץ כאן 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן