news08.net/ads.txt

המסעדה שגרמה לנו להיכנס לאוטו ולנסוע ליבנה

חובבי המאכלים המרוקאים ואותנטים מוזמנים לשים פעמיהם ליבנה. אחוזת “עזיזה” ביבנה דואגת להביא את הבית המרוקאי במלוא שלמותה – צילומי נוף ממרוקו, תמונות של רבנים, יחס חם ואדיב ואוכל סוף. מה בתפריט? היצע מנות בשריות גדול ביותר, ומבחר סלטי הבית שמוכנים על-ידי השף במקום. איך היה? תנו לחיך שלכם לדבר, ופשוט תגיעו.

נתי לוגסי אבא לשלושה ילדים וחמישה נכדים, עוסק בעולם הקולינאריה כבר 36 שנה. הוא החל את דרכו באולם האירועים “ארמונות לוגסי” בנתיבות בבעלות הוריו. לאחר כ-33 שנה בעסק, אביו הוריש את עסקיו ונתי חיפש את דרכו כעצמאי. חלומו של נתי קרם עור וגידים לאחר שפתח את מסעדת הפועלים באזור התעשייה ביבנה בשם אחוזת עזיזה לפני כשנה. “המקום נפתח על שם אמי. זו שלימדה אותי כל דבר ובעצם את האהבה לעולם הקולינארי”.

מסעדת אחוזת עזיזה נחשבת למסעדת פועלים, שמלבד היחס החם והאותנטיות, המחירים פשוט הולמים את המנות הנהדרות בתמורה ל-39 ש”ח בלבד. “המחיר נוח לכל כיס. חשוב שאנשים יחזרו לאותו מקום לא רק כי האוכל טעים, אלא כי המחיר באמת הולם את מה שהם אוכלים”. נתי מוסיף. “אנחנו עובדים בשעות הבוקר והצהריים בכל הכח. אנשים אוהבים להגיע לכאן. אנו דואגים למשלוחים, ולהכין אוכל מוכן לשישי שבת”. כאמור, בעקבות ביקוש מצד הלקוחות, והרצון של המסעדה לעשות אוכל טעים ומיוחד לשבת כמו של אמא, המקום עובד במתכונת מיוחדת בסופ”ש. בנוסף לכך, המקום דואג לארוחות לשבת חתן, אזכרות ואירועים.

קשה שלא להסיט מבט ברחוב פרת לעבר המסעדה בעקבות הריח שנודף משם החל משעות הבוקר המוקדמות. היצע המנות הבשריות רחב, והתפריט משתנה בכל יום: אסאדו, בשר, קציצות דגים/בקר, עוף, שניצל, פרגיות, דגים ועוד. ומהתוספות ניתן לבחור: אורז, קוסקוס, שעועית, מרקים, תפוחי-אדמה, ועוד. וכמובן, מבחר סלטי הבית, שמוכנים, גם הם, על-ידי שף המסעדה, בכל בוקר מחדש. אם החלטתם ללכת לסגנון החורפי, אתם תקבלו מרק ירקות עשיר לוהט ומפנק שלצידה סלסלת פיתות עבות.

את השירותיות הזכרנו? צוות העובדים דואג ליחס חם לאורך כל היום. המקום מתאים למפגשים משפחתיים, חברים, ימי הולדת, אירועים קטנים. “כשלקוח מגיע למסעדה, חשוב שהוא יצא מחויך בכל דרך אפשרית. האוכל שמוגש הוא העיקר, אך חשוב כמובן שהמעטפת תהיה נינוחה ושתייצר ללקוח תחושה שיש לאן לחזור. רובם מוצאים את עצמם מדי יום אצלנו, כי זה אסקפיזם מבחינתם מיום עבודה”, לדברי נתי.

בחודשים האחרונים בעת משבר הקורונה, מסעדות רבות נאלצו לסגור את מקום עבודתם. באחוזת עזיזה, המקום עבד כמו שעון והביקוש לא הסתיים. “בהתחלה לא ידעתי מה לעשות מרוב לחץ. אך אט אט, החל גל של טלפונים שרק רצו להזמין, המקום עבד בטייק אווי ללא הפסקה ברוך ה'”.

נתי לא פסח על התנהלות הממשלה בעת משבר הקורונה. “אני מאוד מאוכזב. לפני הקורונה הייתי תמיד מתעניין, תומך בכל אדם שהוביל והנהיג. אך כיום אני מבין שהכל רק הבטחות לשווא. לא קיבלתי שום סיוע, כמו שנאמר ‘דיבורים כמו חול ואין מה לאכול’. כעת אני לא רוצה להאמין לאף גורם שעומד בממשלה, אני אסמוך על עצמי ועל אנשיי”.

בקרוב, המסעדה תעבור למתוכנת של גריל בר שתחשב לטובה באזור. במקום יוצע מבחר סלטים ובשרים טריים שלא נראו עוד. צורך זה נוצר בעקבות דלילות במקום ביבנה שבהם ניתן לפתוח שולחן במקום קטן ואינטימי. שיכול להכיל כ-80 איש.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן