הסכם הגג להתחדשות עירונית ברחובות: 313 יחידות דיור שווקו בהצלחה בקרית משה

ראש העיר רחמים מלול: “ממשיכים במהפך של קרית משה! אמנם מדובר בתהליך ארוך ומורכב, אך בסופו של דבר מדובר בפרויקט שישנה בצורה דרמטית את מרקם החיים בשכונה וישפר את איכות חייהם של כלל תושבי השכונה”

הצלחה נוספת לראש העיר רחמים מלול ולמחזיק התיק להתחדשות עירונית ברחובות, גיא צור:

ביקוש של 100% בשיווק של 313 יח”ד בשכונת קריית משה

 זהו השיווק הרביעי המסתיים בהצלחה בשכונת קריית משה במסגרת הסכם הגג להתחדשות עירונית עליו חתמה העיר בסוף שנת 2021. הסכם הגג כולו מכיל כ-11,000 יח”ד לשיווק  שיובילו גם לפיתוח תשתיות, הקמת פארקים ומוסדות ציבור.

עד כה שווקו בהצלחה למעלה מ2,000 יח”ד בקריית משה ועוד כ-500 יח”ד בקריית ההגנה מתוכם כ500 יח”ד מיועדים למסלול מחיר מטרה. אתמול, פורסמו התוצאות של שיווק נוסף של 313 יח”ד המחלוקות לארבעה מגרשים גם בשכונה החדשה וגם בשכונה הוותיקה של קריית משה. השיווק מכיל 80% יח”ד של מחיר מטרה והסתיים במחירי קרקע נמוכים בהשוואה לשיווקים קודמים, וניתן לצפות כי הדבר יוביל לירידה במחיר הדירות לזוגות צעירים ויאפשר למשפחות רבות לרכוש את הדירה הראשונה שלהם בעיר רחובות.

לדברי ראש העיר רחמים מלול: “ממשיכים במהפך של קרית משה! אמנם מדובר בתהליך ארוך ומורכב, אך בסופו של דבר מדובר בפרויקט שישנה בצורה דרמטית את מרקם החיים בשכונה וישפר את איכות חייהם של כלל תושבי השכונה”.

לדברי חבר המועצה, גיא צור: “התחדשות בנייה ובעקבותיה פריחה זוהי הבשורה הגדולה שיוצאת מתכנית ההתחדשות בשכונת קריית משה לא בכדי אנחנו מקדמים אותה בכל הכוח ומקבלים עליה תשבחות במפגשים הרבים שאני עורך עם גורמי התכנון ועם חברים מרשויות מקומיות מקבילות. שכונת קריית משה תהפוך לסמל להתחדשות העירונית הבשורה שבתכנית של אלפי יחידות דיור שיבנו ותשתיות חדשות תהפוך את השכונה למבוקשת. תודה נתונה לראש העיר רחמים מלול שדוחף ללא לאות ורואה כל תושב וכל בניין ברגישות בנחישות ובתכנון רואה עתיד. וגם לכל הצוותים המקצועיים על פעילות ענפה ומקצועית”.

בתוך כך, במקביל לשיווקים, ממשיכה העירייה בשיתוף הלר- החברה לפיתוח רחובות, לקדם את עבודות הפיתוח בשכונה: ברבעון הראשון של שנת 2024 עתידות להסתיים עבודות שלב א’ בקרקע מדינה הצמודה לשכונת קריית משה הוותיקה * ברבעון השלישי של שנת 2023 החלו עבודות הפיתוח גם בשכונה הותיקה ברחוב הורביץ, באזור התעשייה רכטמן ובשכונת קריית ההגנה – “בראשית”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה, הייטק ועסקים לחצו כאן

צילום: הדמיה - ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן