news08.net/ads.txt

הסתיים שיווק פרויקט גני איילון בלוד: כל 217 הדירות נמכרו

אאורה ישראל מדווחת על השלמת השיווק בפרויקט גני איילון בלוד . כל 217 יח”ד בפרויקט נמכרו  מדובר בפרוייקט הממוקם בשכונת גני איילון כולל  8 בניינים בני 8 קומות , הצפי לאיכלוס בעוד כשנה.

שכונת גני איילון הינה שכונה חדשה הכוללת 3,000 יחידות דיור, על אדמות מושב אחיסמך הסמוך,  שהועברו לשטח השיפוט של העיר. מדובר בשכונה, שמושכת אליה משפחות צעירות איכותיות ממעמד סוציואקונומי בינוני גבוה , השכונה מאופיינת באיכות חיים גבוהה ואיכות סביבה, לרבות שירותי חינוך וקהילה, נגישות תחבורתית, ושטחי מסחר.

לצד פרויקט גני איילון בלוד ובסמיכות גיאוגרפית אליו, החברה הודיעה השבוע כי השלימה את רכישת הקרקע לשלב א’ בפרויקט בן שמן, תמורת 155 מיליון ₪ ובו נחתמו הסכמי מכר מחייבים ל-206 יח”ד מתוך 334 יח”ד סה”כ בשלב זה. בכוונת אאורה להשלים את רכישת הקרקע לשלב ב’ ולבנות את שני השלבים ביחד, ובסה”כ 500 יח”ד. צפי ההכנסות בפרויקט בן שמן הוא 760 מיליון ₪ ורווח של 100 מיליון ₪.

יעקב אטרקצ’י, מנכ”ל אאורה: ” אנחנו מאמינים מאד בעיר לוד, העיר עוברת בשנים האחרונות מהפיכת פיתוח משמעותית . רק לאחרונה פורסם ש העיר לוד עקפה את כל הערים הגדולות בארץ, ביניהן תל אביב, ירושלים וחיפה והגיעה למקום הראשון עם 14,672 יחידות דיור המוצעות במתחמי פינוי בינוי במסלול הרשויות המקומיות. לאור תנופת הפיתוח , אנו באאורה נמשיך ליזום ולבנות בעיר . הצלחת השיווק בגני לוד מוכיחה שוב את יכולת החברה לאתר ולבחור קרקע במיקום אטרקטיבי, לקדם במהירות את שיווק יח”ד ולפעול להשלמת הפרויקט בפרקי זמן קצרים. “

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן