news08.net/ads.txt

העבודות החלו: קריית החינוך דה שליט מתחדשת

העבודות להקמת המתחם החדש בקריית החינוך דה שליט החלו היום עם הריסת המבנים הישנים. מ”מ ראש העיר זוהר בלום: “הבניה בקריית החינוך דה שליט היא חלק מתהליך חידוש מוסדות החינוך בעיר. לצד הקמת מוסדות חינוך חדשים ובניית מבנים חדשים, אנו מחדשים גם מוסדות החינוך הוותיקים”.

מזה שנים עמלים בעיריית רחובות על חידוש מתחם קריית החינוך דה שליט, והתאמתו לצורכי המקום ולצורכי התלמידים. על פי התוכנית, המתחם הקיים יוחלף במתחם חדש ומודרני  של כ- 5500 מ”ר, באותו מיקום. התוכנית הנה חלק מחידוש מוסדות החינוך. 

המתחם המשוכלל יכלול סביבות לימודיות חדשניות, מעבדות, כתות לימוד ואולם מופעים ל- 400 צופים. הפרויקט, בהובלתו של מ”מ רה”ע, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, נמצא בתכנון כבר שנים והוא צפוי להסתיים בסוף שנת 2020 על פי התכנון, והיום כבר החלו בהריסת מספר מבנים ישנים במקום . 

כמו כן, מזה מספר שבועות עובדים במקום במרץ כדי לסיים את פרויקט הקמתה מחדש של הכניסה הראשית לקריית החינוך מכיוון רחוב מנוחה ונחלה. במקום זכורה הכניסה מקירות בטון, שנהרסה זה מכבר, וכניסה חדשה מוקמת בימים אלה ממש. יחד עמה יחודש אולם הכניסים “מעלות” ובנין חטיבה א’, הכולל  מבנה חדש לשירותי תלמידים. 

במקביל מבוצעות גם עבודות הנגשה ברחבי הקמפוס. הבניין המרכזי במקום, שנבנה על ידי אליעזר מאוסטרליה, יעבור תהליך של שימור, ובימים אלה עמלים על תוכנית שימור מפורטת עבורו.  

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: “הבניה בקריית החינוך דה שליט היא חלק מתהליך חידוש מוסדות החינוך בעיר. לצד הקמת מוסדות חינוך חדשים ובניית מבנים חדשים, אנו מחדשים גם מוסדות החינוך הוותיקים. השקענו זמן רב ומשאבים על מנת להוציא את התוכנית לפועל, ואנו בטוחים כי המבנים החדשים ישרתו היטב את תלמידי רחובות”. 

אבי קיש, מנהל קרית החינוך דה שליט: “אני שמח שלאחר שנים ארוכות של תכנון, היום התחלנו בביצוע התוכנית לחידוש אחד ממוסדות החינוך הוותיקים בעיר.  צוות בית הספר ועובדי העירייה עמלו כל הקיץ כדי להכין את בית הספר לקראת התלמידים במקביל לביצוע העבודות. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, ולממלא מקומו זוהר בלום על תנופת ההתחדשות בקרית החינוך” .

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן