העיר לוד מארחת את משחקי הקריקט של המכביה ה-21

 

כבוד גדול לעיר לוד: לאחר שאירחה בחודש מאי האחרון את אליפות היורו לנוער באצטדיון העירוני, זכתה העיר לארח את משחקי המכביה ה-21 בקריקט. בסגל נבחרת ישראל משחקים שבעה שחקנים ממועדון “סופר אריות לוד”!

אגף הספורט שמח לקבל את הבשורה על אירוח משחקי המכביה ה-21 בלוד. לשם כך נערכו עבודות תשתית מקיפות ואינטנסיביות במגרש הסמוך לאצטדיון העירוני שהוכשר במיוחד למשחקי הטורניר הבינלאומי. כזכור, לפני כחודש וחצי אירח האצטדיון העירוני של לוד את אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 17. האירוח המופתי עבר ללא תקלות, וראשי אגף הספורט קיבלו שבחים ומחמאות על הסדר ועל המתקנים המטופחים, המתוחזקים בצורה מקצועית ומעוררת כבוד. תודות מיוחדות קיבל מנהל האצטדיון, אהרון זיתון, על עבודתו המסורה והאחראית. קריקט הוא משחק פופולרי מאוד במדינות חבר העמים הבריטי, ובשנים האחרונות הוא צובר אהדה בכל רחבי העולם. בטורניר המכביה משתתפות 5 נבחרות, המורכבות משחקנים יהודים, כמובן: ישראל, דרום אפריקה, אנגליה, אוסטרליה והודו. המשחקים מתקיימים בלוד ובאשדוד.

הטורניר החל ב-13 ביולי ויסתיים ב-24 ביולי, כאשר המשחק על מדליית הארד ייערך במגרש בלוד. שחקני ופעילי העמותה של קבוצת “סופר אריות לוד” מארגנים את הטורניר ודואגים שהאורחים שהגיעו מחו”ל ייהנו ממגרש איכותי ומתנאים אופטימליים. למגרש מגיעים מלווים רבים של הקבוצות האורחות, כמו גם אוהדים מקומיים. בסגל נבחרת ישראל משחקים 7 שחקנים מהקבוצה המקומית, “סופר אריות לוד”.

גדעון טלקר, ממנהלי הקבוצה, סיפר כי במשחק הראשון נוצחה הנבחרת על ידי נבחרת אנגליה, הפייבוריטית לזכות בתואר אלופת המכביה, ובמשחק השני ניצחה את אוסטרליה החזקה. טלקר מודה לאגף הספורט על ההשקעה העצומה, מאחל לשחקני נבחרת ישראל בהצלחה בהמשך הטורניר ואירוח מוצלח לעיר לוד.

קרדיט צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן