news08.net/ads.txt

הערב: הפנינג ספורטיבי לנשים בהשתתפות מיטב המאמנות בעיר בסימן חודש המודעות הארצית לסרטן השד

פורום הנשים רחובות בשיתוף “מעגל נשים רחובות-נס-ציונה” ועמותת “שלובות” מארגן הערב (שני) אירוע הפנינג גדול של ספורט נשי שמטרתו לעורר את המודעות לסרטן השד והצורך באבחון מוקדם מציל חיים, במסגרת אירועי חודש המודעות לסרטן השד המתקיימים ברחבי העולם. האירוע “תני קפיצה ותבדקי”, מתקיים בביה”ס ניצני המדע ויימשך עד השעה 21:00. הכניסה חופשית, והאירוע מותאם לכל הגילאים.

באירוע ישתתפו מיטב המדריכות והמאמנות של רחובות אשר ירקידו את המשתתפות, ויעבירו שיעורי ספורט וכושר לתושבות רחובות: יעל ענתי – תעביר אימון אקסטרים, טלי גרינברג – תרקיד עם ריקודי זומבה, שרון גרסון – תרקיד עם ריקודי ג’אז, וכרמית שימקו – תרקיד עם ריקודי עם. כולן פועלות בהתנדבות להפקת האירוע , מתוך שליחות להעברת המסר החשוב ומציל חיים לנשים – לכו להיבדק. במסגרת האירוע, תהיה גם נציגות של קופ”ח מכבי לצורך קביעת תורים לכירורג לצד עמותת “אחת מתשע” שתעביר הסברים על הבדיקה. במהלך האירוע מתוכננות עוד הפתעות שונות שיאפשרו ליהנות מאווירה משותפת של ספורט, הנאה והעברת מסר לקהילה.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: “פורום הנשים רחובות מוביל אירוע בעיר לציון חודש המודעות לסרטן השד. זוהי תזכורת לכולנו. זיהוי ואבחון מוקדם מצילים חיים. נשים, לכו להיבדק, גברים – תזכירו לנשים להיבדק! אני שמחה על השיתוף פעולה בין העמותות והארגונים השונים ברחובות, למען מטרה משותפת. תודה למנהלת ניצני המדע, דורית נדלר, על האפשרות לקיים אירוע חשוב כזה בבית הספר, וכן לחברה העירונית על העזרה והתמיכה בקיום האירוע, לאיציק עובדיה ואלכס בר מכר”.

אסתי כהן, יו”ר מעגל נשים רחובות-נס ציונה: “נשות רחובות הן קהילה ספורטיבית, ועלינו לדאוג שכל אישה/נערה תעסוק בספורט ותקיים אורח חיים בריא ופעיל, אך גם תלך להיבדק בהתאם להמלצות ולכן אנו מקיימות את האירוע באווירה ספורטיבית אבל עם מסר מאוד ברור של אבחון מוקדם של המחלה”.

אסתי כהן הנהדרת, יו”ר מעגל נשים (צילום:

שרון איתן, מייסדת ומנהלת ארגון שלובות: “המטרה שלנו היא להזכיר לנשים ללכת להיבדק. לא צריך להפחיד ולא להלחיץ אבל כחלק מהשגרה של דאגה לעצמנו – בין בילוי עם חברות לעבודה, בין הדאגה לילדים ובין החופשה שאנחנו מתכננות – חשוב לזכור גם להיבדק. חשוב לשמור על עצמנו כדי שנוכל להמשיך ליהנות לבלות לעבוד ליצור ולשמוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן