news08.net/ads.txt

הערב: נהג רכב פרטי נכנס בעמוד חשמל במנחם בגין – מצבו קל; בתאונה אחרת נפצע ילד בן 6

נהג שאיבד שליטה על ריכבו, הערב (חמישי), נכנס בעמוד חשמל ברחוב בגין. הנהג, כבן 51, נמצא כשהוא יושב על שטח הפרדה וסיפר כי נרדם על ההגה. הוא היה חגור ונפגע באורח קל בראש ובברכיים ויש לו חתך קטן בקרקפת ושפשופים בברכיים. צוות איחוד הצלה שנקרא למקום הגיע לזירת האירוע באופן מיידי.

נסיבות המקרה בבדיקה על ידי משטרת ישראל המנסה למגר ככל האפשר את תאונות הדרכים גם בעיריית רחובות מבצעים פעולות בכדי למגר את מכת התאונות, אשר מתרבה מיום ליום, בנסיבות שונות. בתאונה שהתרחשה בצהרי היום, בסמוך לשעה 16:00 נפגע ילד בן 6. התאונה התרחשה ברחוב הרצל, הילד היה חגור אך למרות זאת סבל מחבלה קלה ומכאבים בצוואר. הוא הובהל להמשך טיפול בבית החולים קפלן.

לאחרונה החליט ראש העיר רחמים מלול להשיב את השלט ההיסטורי שהיה ממוקם בכניסה מצפון העיר עם הכתובת המוארת “עדיף לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע”. המשפט בעל המשמעות מחזק נהגים שלא למהר על הכביש אלא להמתין שמא יקלעו חלילה בתאונות דרכים, היה ממוקם על שלט החוצות (בילבורד) בעבר וקידם את פניהם של הנהגים מכיוון נס ציונה לרחובות במשך שנים ארוכות. עם הזמן נשחק השלט והאותיות נעלמו ממנו. לאחרונה ובעקבות ריבוי תאונות הדרכים במדינה בכלל ובעיר רחובות בפרט, הוחלט לעשות מעשה ולהשיב את נראותו, כך שיזכיר ויזהר גם בשעות הליל. מרגע ההחלטה נכנס אגף התנועה, שילוט ופיקוח בהנהגת ליאור שוקרי לתמונה והתקנת האותיות על הגשר בוצעה במהירות.

ראש העיר, אשר היה מסופק מהזריזות בסוגיה אמר כי “השלט מזכיר לנהגים הבאים בשערי העיר לשמור על החיים ולהילחם בתאונות הדרכים. החלטנו להשיב את התזכורת החשובה הזו כעת על הגשר״. כאמור, השלט ממוקם בכביש מנחם בגין על גבי גשר הרכבת לבאים מצפון ומדרום.

(צילום זירת התאונה במנחם בגין באדיבות דוברות איחוד הצלה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן