הערכות משטרתית עם חזרתם של ילדות וילדי שדרות ללימודים בעיר

כ-60% מתלמידי בתי הספר חזרו הבוקר ללימודים בשדרות

הערכות משטרתית עם חזרתם של ילדות וילדי שדרות ללימודים בעיר

ההערכות המחוז הדרומי של משטרת ישראל לפתיחת הלימודים בעיר שדרות: עשרות שוטרים וחיילי צה”ל פרוסים ברחבי העיר בכדי לתת ביטחון לתלמידים שחזרו הבוקר ללימודים בעיר.

לאחר הכנות מקדימות של שוטרי תחנת שדרות יחד עם צה”ל והרשות המקומית, פועלים משעות הבוקר המוקדמות כוחות משטרה וצה”ל ברחבי העיר במטרה לתת ביטחון לתלמידים ולתושבים.

כ-60% מתלמידי בתי הספר חזרו הבוקר ללימודים, מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן יחד עם ממ”ר לכיש, נצ”מ רועי ולדמן ומפקד התחנה, סנ”צ דביר ארובס ביקרו הבוקר במוסדות החינוך בשדרות.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן אמר לתלמידי שדרות במהלך הביקור: “באנו לברך אתכם להגיד לכם שכל הכבוד שחזרתם, זה כיף לחזור לחברים ולחדר בבית.

לידור שלומדת איתכם, אבא שלה אדיר שלמה ז”ל נפל בקרב בהגנה על העיר שדרות נלחם והציל מאות אנשים ושילם בחייו, תקבלו אותה באהבה היא תחזור בימים הקרובים. גם אנחנו מחבקים את כל המשפחות של השוטרים שנפלו ונפצעו. הכי כיף לראות אתכם ומקווה שנראה את הכיתה מלאה.

אני רוצה להביע הערכה מאוד גדולה למערכת החינוך בשדרות זה לא מובן מאליו שכל המורים חזרו זה מראה כמה הם אוהבים אתכם התלמידים. תלמדו טוב ומי יודע אולי תתגייסו בעתיד למשטרת ישראל. תודה רבה לכם שיהיה בהצלחה”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן