news08.net/ads.txt

הפעילות בליגות הכדורגל המקצועניות לא תחודש: “נעשה כל מאמץ לסיים את עונת המשחקים”

בהתאם להודעה שהתקבלה היום ממשרד הבריאות, בשלב זה, הפעילות בליגות הכדורגל המקצועניות לא תחודש. לאחר חג הפסח, תיערך במשרד הבריאות הערכת מצב מחודשת בנוגע לחזרה לפעילות. ככל שיתקבל האישור ממשרד הבריאות לחזרה לפעילות ולחידוש האימונים, יתואם מועד לחידוש המשחקים, בהתאם להכנות המקצועיות הנדרשות ולמגבלות השונות.

יו״ר המנהלת ארז כלפון: ״כמו כל אזרחי ישראל, גם ענף הכדורגל המהווה בימים שבשגרה מקום של תשוקה ואהבה, עצר את פעילותו וכולנו, כל העוסקים בענף, משתפים פעולה עם הנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על בריאות הציבור – זה הדבר החשוב ביותר בימים אלה.

צוות המנהלת נמצא בקשר יום יומי הדוק עם ראשי הקבוצות ואני שמח כי מרבית הקבוצות מוצאות דרכים שונות לקיום האימונים על פי תוכניות פרטניות, עם פיקוח מרחוק באמצעים טכנולוגיים, כפי שנעשה היום במערכות רבות במדינת ישראל. ככל שיתקבל האישור ממשרד הבריאות לחידוש האימונים, ניתן לצוותים המקצועיים את הזמן הדרוש להכנות המקצועיות, הכל בהתאם למגבלות ובאופן שיאפשר לנו לחדש ולסיים את עונת המשחקים בצורה ספורטיבית והוגנת.

אני שב ומבטיח לאוהדי הכדורגל הרבים שמחכים לשוב ולצפות בקבוצתם האהובה, שנעשה כל מאמץ לסיים את עונת המשחקים, הכל באופן בטוח ועל פי הנחיות משרד הבריאות. בהזדמנות זאת, אקדים ואאחל לכל האוהדים חג שמח ומי יתן ובסיום החג נצא לחירות. שימרו על הבריאות ועל בני המשפחות ואני בטוח כי כולנו נשוב בעתיד להנות ממשחקי הכדורגל״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן