news08.net/ads.txt

הפרקליטות הגישה בקשה לתיקון כתב אישום נגד לירון מהלל מרחובות החשוד בדקירת אדם שמת מפצעיו

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לביהמ”ש המחוזי מרכז בקשה לתיקון כתב אישום בעניינו של לירון מהלל, בן 34 מרחובות. נגד הנאשם הוגש כתב אישום ב- 28.2.21 בגין חבלה בכוונה מחמירה לאחר שדקר אדם אחר. באותו היום נפטר הפצוע מהדקירות. הפרקליטות מבקשת לתקן את כתב האישום כך שהנאשם יואשם ברצח בכוונה של אותו אדם, בן דבח ז”ל.

על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו”ד גל רוזנצוויג, על רקע חוב כספי, התקיימה חלופת מסרונים ושיחות בין הנאשם למנוח. משנודע לנאשם כי המנוח מגיע לקרבת ביתו כדי לגבות את החוב, הוא הצטייד בסכין, יצא לקראתו והמתין לבואו.

בהמשך, הגיע המנוח ברכב בו נהג אדם נוסף למקום והתקיים מפגש ביניהם, שטיבו לא ידוע, בהמשך הרחוב. אחר כך שב הנאשם למקום, כשהמנוח רץ בעקבותיו. לאחר שהרכב התקרב לכיוון הנאשם, חלף אותו ונעצר סמוך למדרכה, הסתובב הנאשם לכיוון המנוח ודקר אותו מספר פעמים בבית החזה, בעוד המנוח חותך את הנאשם בצווארו. לאחר מכן נמלט הנאשם כשבידו הסכין, רץ לקרבת ביתו, התדפק על דלת שכנו, ובהמשך שב לביתו, הסתיר את הסכין בבית ופונה לבית החולים.

בעקבות מעשי הנאשם, נגרמו למנוח שלושה פצעי דקירה בבית החזה. בעקבות זאת, אושפז המנוח במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים קפלן, כשהוא מונשם ומורדם, ומצבו התדרדר עד שהוא נפטר כתוצאה מהפציעות ב- 28.2.21. בעקבות דקירת הנאשם על ידי המנוח, נגרם לו חתך עמוק ומדמם בצוואר. לאחר שהנאשם פונה לבית החולים ונותח, הוא שוחרר מבית החולים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן