הצלחה להאקתון- הבית למשפחות מיוחדות ברחובות

פעילות ‘האקתון- הבית למשפחות מיוחדות” נערך ביוזמת האגף לשירותים חברתיים ברחובות. הורים ומורים לילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו ופיתחו תכניות ומיזמים עבור המרכז למשפחות מיוחדות.

פעילות ‘האקתון- הבית למשפחות מיוחדות” נערך ביוזמת האגף לשירותים חברתיים ברחובות.

הורים ומורים לילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו ופיתחו תכניות ומיזמים עבור המרכז למשפחות מיוחדות.

בקרוב ייפתח “הבית למשפחות מיוחדות” שיהווה מרכז פעילות, מידע, טיפול ופנאי, המיועד לתת מענה חברתי, רגשי ופרקטי לצרכיהם של בני ובנות משפחה של אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, כגון אמהות, אבות, אחים ואחיות סבים וסבתות ועוד.

מנהלת המרכז, שקמה פזרקה כלף, עו”ס ותיקה באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות יזמה ארוע שיתוף ציבור, בו הורים שהשתתפו, עבדו בקבוצות, העלו את צרכיהם וציפיותיהםן במרכז שכזה, שיתפו רעיונות ופיתחו מהם תכניות ומיזמים.

הארוע התקיים בבניין ה”קמפוס רחובות”. הפעילות ארכה כ 5 שעות והונחה על ידי חברה מקצועית לארגון ארועים מסוג זה.

“האירוע היה סיעור מוחות מוצלח על מנת ליזום ולגבש תוכניות מיוחדות. לאפשר להורים לבטא חלומות ובעזרת הבית למשפחות המיוחדות להגשים אותם”, אומרת שקמה.

בארוע נכחו גם ח”מ ומחזיקת תיק אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, רבקה שטאובר, מנהלת מחלקת שיקום נכויות באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, מירב .., רכזת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ברשת חוויות ומנהלת מתנ”ס חוויות שוויץ החדשה ואדוה.., מנהלת סניף אקי”ם רחובות.

האחרונות שימשו כשופטות, ומבין כל הרעיונות שהציגו קבוצות ההורים, בחרו במיזם שיזכה להיות הראשון שיפותח ויוקם בבית למשפחות מיוחדות.

במהלך הערב נצפו ההורים בקבוצות עובדים בשיתוף פעולה, חושבים ועמלים על תוצריהם, ואף יוצרים חברויות חדשות. את הקבוצות ליוו העובדות הסוציאליות המסורות של מחלקת שיקום נכויות.

“היה מרגש לראות את ההורים מתגייסים לטובת המטרה, מקדישים 5 שעות יקרות מחייהם, על מנת שהמשפחות שלנו יידעו להתמודד בצורה בריאה עם האתגרים שהחיים העניקו לנו.

הארוע היה מאורגן למופת. שקמה חשבה על כל הפרטים הקטנים. הבית הוא פרוייקט הדגל שלה ואני יודעת שבזכותה המרכז הזה יהיה סוכרייה. אוויר צלול ואיכותי לנשימה עבור המשפחות המיוחדות” אמרה ח”מ מגי סלע-וגר.

רבקה שטאובר הוסיפה: “האירוע היה הזדמנות למפגש פורה בין צוות מחלקת שיקום ונכויות שהנחו את קבוצות ההורים לבין המשפחות. אנו מקווים להמשך פעילות משותפת למען המשפחות המיוחדות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן