הצעת האופוזיציה בקריית מלאכי: “להעניק הנחה במינוי לקאנטרי למשרתי מילואים פעילים”

חברי מועצת העיר הגישו הצעת החלטה לפיה משרתות ומשרתי מילואים פעילים יזכו להנחה של מאות שקלים ברכישת מינוי לקאנטרי. עמר: “המילואימניקים מעניקים מעצמם לעם ישראל, זה הזמן שלנו להוקיר להם תודה”

חברי סיעת “הצעירים” במועצת העיר, אליאור עמר ועו”ד לידור צרויה, הגיעו הצעת החלטה למועצת העיר לפיה כלל משרתי המילואים הפעילים תושבי קריית מלאכי יקבלו הנחה של 25% ברכישת מינוי לקאנטרי קלאב המקומי.

לדברי יו”ר הסיעה, אליאור עמר, מדובר בהבעת תודה והוקרה למשרתי המילואים המשרתים את עם ישראל בשעה קשה זאת.

כיום, אוכלוסיית חיילי צה”ל בסדיר, סטודנטים, גמלאים מעל גיל 65 ובעלי תעודת נכה, זכאים להנחות בשיעורים שונים בקאנטרי קלאב, שעלות המינוי השנתית בו מתחילה בכ-2400 ש”ח ליחיד. כך למשל סטודנטים, גמלאים ונכים מקבלים הנחה בשיעור של 20%, וחיילי צה”ל בסדיר זכאים להנחה בשיעור של 40%. המינויים כוללים כניסה לכל המתקנים בקאנטרי – הבריכות, חדר הכושר והסאונות.

עמר וצרויה מציעים להוסיף לאוכלוסיות הזכאיות להנחה את אוכלוסיית משרתי המילואים הפעילים. מדובר במי ששירת שירות מילואים של יותר מ-25 ימים לאורך 3 השנים האחרונות. “מזה כשמונה חודשים שמדינת ישראל נמצאת במצב מלחמתי, לאחר שהותקפה באופן מזעזע ב-7 באוקטובר ויצאה למלחמת אין ברירה”, כתבו השניים בהצעת ההחלטה שהגישו, שצפויה לבוא לדיון בישיבת מועצת העיר הקרובה.

“לכל אורך החודשים הארוכים האלו, התגייסו מאות אלפי ישראלים לשירות מילואים, במטרה להגן על הבית. המילואימניקים נושאים בנטל המערכה הכבד, בעודם משאירים מאחור בית, בן/בת זוג וילדים, על מנת לקחת חלק במאמץ המלחמתי. המדינה, חברות רבות במשק וגם רשויות מקומיות, התגייסו מצידם על מנת להעניק למשרתי המילואים את ההוקרה הראויה להם. בהצעה זו, מוצע להעניק למשרתות ומשרתי המילואים הפעילים (כהגדרתם בחוק) הנחה בשיעור של 25% ממחיר מינוי בקאנטרי של קריית מלאכי”. אם הצעתם של חברי סיעת “הצעירים” תתקבל, מדובר בהנחה של כ-600 ש”ח למינוי שנתי עבור מי שמחזיק בתעודת משרת מילואים פעיל.

חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הצעירים אליאור עמר

:

“המילואימניקים והמילואימניקיות משרתים כבר חודשים ארוכים את המדינה, ועושים זאת תוך שהם מעניקים מעצמם ומזמנם ועל חשבון בני משפחותיהם, למען עם ישראל כולו. זה הזמן שלנו להחזיר להם ולו. מדובר בהטבה קטנה שמטרתה להביע הוקרה למי שעזב הכל על מנת לקחת חלק במערכה. אין לי ספק שכלל חברי מועצת העיר יצביעו בעד ההצעה החשובה הזאת”.

חבר מועצת העיר עו”ד לידור צרויה, שמשרת בעצמו בימים אלו במילואים בהגנה על יישובי עוטף עזה:

“משרתי המילואים מהווים את חוד החנית של עם ישראל, ואי אפשר שלא להתרשם עמוקות מההתגייסות האדירה בחודשים מאז פרצה המלחמה, ללא כל תנאי ועל מנת להגן על המדינה. אישור ההצעה מתבקש על מנת להגיד להם תודה על עשייתם למעננו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK | ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן