news08.net/ads.txt

הקורונה לא עוצרת את עלייתם של מחירי השכירות באילת

לא רק בתי המלון באילת נהנו מביקוש גבוה באוגוסט האחרון, גם מחירי השכירות לדירות בעיר הדרומית עולים יותר מכול עיר אחרת במדינה. כך לפחות עולה מנתוני קבוצת “יד 2” שבדקה  דמי השכירות בחודשים אוגוסט לעומת אשתקד. הנתונים ביולי היו דומים.

“יד 2” בדקה עבור mako כי מחיר שכירות ממוצע לדירת 4 חדרים באילת הגיע בחודש שעבר ל-4,091 שקלים לעומת 3,811 שקלים לחודש בשנת 2019 – התייקרות של כ-7%, שהיא הגבוהה ביותר בין הערים בישראל.  ההערכה היא שמדובר בהתייקרות עונתית, כשבאוגוסט עלה הביקוש לשכירות דירות בנות 4 חדרים למשפחות שהעדיפו אותן על פני בתי מלון והארחה יקרים בהרבה.

אם ניקח את “המקבילה הצפונית” של אילת – העיר טבריה, שם נרשמה מגמה הפוכה ומחירי השכירות ירדו ב-7% לעומת אשתקד. באוגוסט הושכרו דירות 4 חדרים בטבריה ב-2,576 שקלים בממוצע לעומת 2,783 שקלים בממוצע באוגוסט אשתקד.

במרכז בולטת תל אביב עם ירידה של 4% במחירי השכירות – 7,934 שקלים לחודש לדירת 4 חדרים בממוצע לעומת 8,306 שקלים בממוצע אשתקד. גם בגבעתיים נרשמה ירידה של 4% ובבני ברק הייתה הוזלה של 5%. רוב הערים האחרות במרכז שמרו על יציבות מחירים.

את רשימת הערים היורדות במחירי השכירות סוגרת העיר שדרות עם ירידה של 12% במחיר דירת 4 חדרים – 2,779 שקלים בממוצע באוגוסט האחרון, לעומת 3,151 שקלים באוגוסט 2019.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן