הקלטת הלוהטת: נבחר ציבור נעצר לאחר שסחט באיומים לכאורה, חבר מועצה אחר שתועד מקיים יחסי מין בבית כנסת

מעצרו של חבר מועצה מגדרה הוארך ביום רביעי האחרון, בחמישה ימים. המתלונן: חבר מועצה אחר אשר טוען לסחיטה באיומים וחדירה לפרטיות. במרכז הפרשה: קלטת לוהטת בו מקיים התובע יחסי מין בבית כנסת

פרשה חדשה מסעירה את המושבה הקטנה גדרה ובמרכזה קלטת לוהטת של נבחר ציבור אשר צולם ותועד מקיים יחסי מין עם אשה בתוך בית כנסת. הקלטת הגיעה אל ידיו של נבחר ציבור אחר, השוהה בימים האחרונים בתא המעצר.

חבר המועצה נעצר בשלישי בלילה והובא לדיון בעניינו, ביום רביעי בצהריים, בבית המשפט בראשון לציון. הוא לווה על ידי פרקליטו, עורך הדין ירון פורר. הדיון ארך מספר שעות ובמהלכו טען נבחר הציבור אשר הגיש את התביעה כי במשך התקופה האחרונה הוא נסחט באיומים ונדרש להסיר מועמדתו מהתפקיד הבכיר לו יועד לרבות התפטרות מהמועצה. כמו כן, טען כי בחשיפת הקלטת המדוברת ישנה פגיעה אישית וחדירה לפרטיותו.

בתום הדיון, מעצרו של נבחר הציבור הוארך כאמור בחמישה ימים. חבר המועצה הנתבע אינו העצור היחיד בפרשהף אלא מעורבים בה גם אחיינו של נבחר הציבור ואדם נוסף. כולם מכחישים כל קשר לדברים המיוחסים להם.

במושבה נותרו פעורי פה מהקלטת הלוהטת. “מילא קיים יחסי מין, זה לא עניינו של איש, אבל בבית כנסת? ה’ ירחם! זו פרשה שיכולה לטלטל את כל היישוב”, אמר אחד הבכירים ביישוב. “מדובר באדם מאוד מוערך, זה לא צחוק מה שקורה פה, יש בבית כנסת ספר תורה, איך אפשר לקיים יחסי מין במקום הקדוש הזה, אלוהים ישמור?!”. ביום ראשון צפוי להתקיים דיון נוסף בעניין זה.

פורסם לראשונה במקומון “כל רחובות גדרה”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן