news08.net/ads.txt

הקלף השנתי לשנת תשפ”א על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט: הקוסם | עוזי הכוהן

 

שם הקלף:

קלף הקוסם:

מס’ הקלף: 1

אות עברית שמייצגת את הקלף : ב’

נתיב בעץ החיים הקבלי:  נתיב מס’ 12 שמחבר בין ספרת הכתר לספרת הבינה.

משמעות אסטרולוגית:  מייצג את כוכב חמה. (מרקורי)

אסטרולוגיה קבלית: כוכב פלוטו פועל על כוכב נפטון באמצעות כוכב חמה.

יצוג הקלף: נטרלי – (תלוי בעשייה – אם תעשו תצליחו)

הקלף השנתי מלמד ששנה טובה זה בידיים שלנו, המעשים שאנחנו עושים, ההחלטות שאנחנו מקבלים באופן אישי ובאופן לאומי יש יכולת להשפיע על איכות השנה החדשה בפרט ועל איכות חיינו בכלל. תשפ”א שנה בעלת פוטנצמיאל חיובי וזאת במידה ורק נשכיל להשתמש בצורה נכונה וראויה בכול הכלים והידע שיש ברשותינו. המהות של השנה היא לדעת לשלב בצורה נכונה בין עולם הרוח לבין עולם החומר. כלומר עלינו ללמוד כיצד לנצל את הידע הרוחני שצברנו על מנת שנוכל להשפיע לחיוב על המהות החומרית שאנו חיים בתוכה. חשוב לדעת, שקלף הקוסם שמייצג את האנרגיות בשנה זו מסמל את היכולת לעשות אבל הוא לא מסמל את הביצוע ועשייה. כלומר: שימוש נכון ביכולות שקיימות יביא ב”ה מזור לגוף, אור לנפש וישועה לנשמה. שימוש שגוי ביכולות שקיימות יוביל חו”ח להמשך האבדון ולהמשך ירידת הדורות. המהות של השנה היא לדעת לשלב בצורה נכונה בין עולם הרוח לבין עולם החומר. כלומר עלינו ללמוד כיצד לנצל את הידע הרוחני שצברנו על מנת שנוכל להשפיע לחיוב על המהות החומרית שאנו חיים בתוכה. שילובם של כוחות שונים למען עבודה או מטרה משותפת יתנו לנו את היכולת בתשפ”א לקצר תהלכים ולהשיג תוך זמן קצר הישגים נכבדים.

פירושם של הסמלים שמוצגים בקלף הקוסם:

הקוסם מסמל ישות שאלוהים העניק לה את היכולת לחבר בין רובד שמים לרובד ארץ, יכולת לשלב ולמזג בין הרוח, המחשבה לבין החומר, והיצירה. הקוסם אם רק יבחר לעשות זאת, יכול לברוא מציאות, או לשנות אותה בעזרת המחשבה, האמונה והדמיון. על שולחנו של הקוסם נמצאים כול הכלים והיסודות הנדרשים לצורך עשייה מוצלחת.

המטבע המסמל את היכולת לשלוט בחומר בכספים ברכוש בבריאות בגוף הפיזי. על שולחנו של הקוסם נמצא גם המטה שהוא מטה היצירה שמאפשר להטות את הגורל לכאן ולכאן. על שולחנו של הקוסם נמצאת גם החרב שמסמלת את השימוש בהיגיון הקר, את החשיבה הלוגית והמפוקחת ועל שולחנו של הקוסם נמצא גם והגביע שמסמל את תת המודע, את הרגש ואת היכולת של הקוסם להבין את פנימיות האדם ואת רגשותיו. חגורת הנחש מסמלת שינוי, ריפוי וסמל לשלמות. הגלימה האדומה והפרחים מסמלים אנרגיה של הפעולה ויצירה.

הבגד הלבן (ציצית) מייצג את הזוך, את הטוהר והקדושה. סמל האין סוף מביא את המשכיותו של התהליך ללא התחלה ללא סוף תהליך שמביא את האדם להתפתחות רוחניות. מנח הגוף של הקוסם נראה כמו האות א’ ומייצג את ראשיתה של מודעות לכוחה המאגי של המילה, לכוחה המאגי של המחשבה וליצירת הקסם בחיים הפיזיים.

שנת תשפ”א ההבדל בין אשליה לתוצאה.

זהו קלף שמלמד על כך שבשנת תשפ”א  מעמיד לרשותנו בורא עולם את כל הכלים הדרושים כדי  שנוכל ליצור יש מאין כדי שנוכל ב”ה לברוא את המציאות אותה אנו רוצים להכיל על עצמנו ועל ילדינו. ברוך השם הכלים לעשייה כבר נמצאים בידנו, ברוך השם הידע כיצד להשתמש בכלים שבידנו בצורה נכונה כבר נמצא ברשותנו, כעת כול שנותר הוא לחבר בין השניים כלומר: לממש את הידע שקיים ולהוציאו אל הפועל בעזרת הכלים שנמצאים ברשותנו… במידה ונשכיל לעשות זאת יתרחש הקסם נפלא ונוכל ב”ה להפוך את שנת תשפ”א לשנת מפנה שבה ב”ה יתחילו פעמי הגאולה והעולם יחלץ מתוך מצוקה גדולה וב”ה יעבור  ממשבר עמוק, לעבר שחר חדש של צמיחה תקווה, התפתחות ושינוי חיובי. אך במידה ולא נשכיל להשתמש בתבונה בידע שקיים בידנו ולא נדע לנצל באופן הנכון את הכלים שבורא עולם נתן לנו אזי לצערי נהיה עדים להמשך הבלגן ולהמשך חוסר הסדר העולמי והאישי כאחד. הקלף השנתי מלמד שבשנה זו אנו יכולים ומסוגלים לעשות את הכול!! השאלה המרכזית היא האם נבחר לעשות זאת? האם נבחר להשתמש בכוח ובידע שניתנו לנו ליצירת השינוי הדרוש או שחלילה נמשיך להתעלם ונמשיך להתנהג באופן שלא מביא עמו את התיקון הדרוש בעולם.

לסיכום: בקלף הקוסם מראה שבשנה זו גנוזה היכולת לחולל את המפנה הדרוש לתיקוןנו של העולם. כדי שהדברים יתממשו לחיוב, יהיה עלינו להוריד את הרעיונות שלנו לקרקע המציאות ולהפוך מחשבות ומילים לפעולות ומעשים. בשנת תשפ”א יש לנו את היכולת להפוך לקוסמים בעצמנו וזאת רק אם נבחר להתחבר אל ביטחוננו העצמי מתוך ידיעה ואמונה ברורה שיש בכוחנו לחולל את המפנה. טיפ לשנה טובה יותר: הקלף השנתי מעודד אותנו להימנע מדחיינות וחוסר מעש שמעקבים את ההתפתחותינו וגורמים לסבל רב. הקלף השנתי ממליץ לנו בחום להתחבר אל אמונה תמימה ועשיה תמימה ורק אז, נוכל ב”ה לזמן לתוך חיינו את האושר שאנו רוצים. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

 

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן