news08.net/ads.txt

הקרב על הטאלנטים בין אייל גולן לאמרגנו: איתי לוי מעדיף שבני פרץ ינהל אותו

לרגע חשבתם שהסכסוך המתוקשר בין אייל גולן לבני פרץ יסתיים? תחשבו שוב. מהליך בוררות בין גולן לפרץ כי איתי לוי מעדיף שבני פרץ ינהל אותו. עוד מתברר כי נסרין קדרי כלל לא הוחתמה על הסכם ייצוג עם ליאם הפקות. בנוסף מתברר כעת כי לחברת ליאם הפקות התחייבויות לשני בנקים בסך 21.5 מיליון שקל.

 

כזכור, בני פרץ כיהן במשך שנים כאמרגנו של אייל גולן וניהל את ליאם הפקות שעסקה בהפקות ובכספים. לפני חודשים אחדים עבר בין השניים “חתול שחור” על רקע סכסוך כספי, ובימים אלה הם מצויים בעיצומו של הליך בוררות אצל שופט בית המשפט העליון בדימוס יורם דנציגר, בניסיון לגשר על הפערים ביניהם.

אלא שככל שעובר הזמן נחשף עוד ועוד רפש במהלך הבוררות. לאחר שהשניים הגישו תביעות הדדיות זה נגד זה בסכומים של עשרות מיליונים, הגיע השלב של מתן צווים שונים על ידי הבורר. ההחלטה הראשונה הייתה כי פרץ והחברה שלו יפסיקו בפועל את הניהול של ליאם הפקות, יפסיקו לקבל לידיהם כספים ולא יורשו לקבל החלטות התקשרות עם צדדים שלישיים.

פרץ, שהיה מנהלם האישי של קדרי ולוי, דורש להמשיך ולנהל אותם ולהתחלק ברווחים עם ליאם הפקות. גולן טען מנגד כי לאור העובדה שפרץ פוטר מליאם הפקות, אסור לו לפעול בשמם ועבורם.

בכתבה שפורסמה ב-ynet בעניינו של איתי לוי הטיל הבורר דנציגר פצצה, כשהוא תומך ברצונו של לוי להישאר מיוצג על ידי פרץ: “יש להביא בחשבון את שני מכתביו של איתי לוי, ולפיהם הוא מבקש כי מר פרץ ימשיך וינהל אותו באופן אישי, ועל כן לא נכון ליתן צו זמני כלשהו בנוגע לייצוג של מר לוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן