הרמטכ״ל בלב ג’באליה: ״אנחנו רוצים להביא את החטופים שלנו חיים הביתה

הרמטכ״ל בלב ג’באליה: ״אנחנו רוצים להביא את החטופים שלנו חיים הביתה, ולהביא את החטופים שלצערנו אינם בין החיים חזרה לקבר ישראל״

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום (ג’) בלב ג’באליה, שברצועת עזה, ופגש את המפקדים שהשתתפו במבצע חילוץ גופות החטופים לישראל.

הרמטכ”ל קיים הערכת מצב וסיור עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס ומפקדי החטיבות.

להלן הדברים שנשא:

“אנחנו במלחמה שאמרנו בהתחלה שהיא תהיה ממושכת. התחפרו כאן שנים להגנה, ולא מפרקים את זה בשבוע וגם לא בחודש. המשימה כפי שמפקד הפיקוד אמר היא להרוג כמה שיותר מפקדים, כמה שיותר מחבלים, להשמיד את התשתיות.

הלחץ הזה, אנחנו מאוד רוצים, יעזור לנו גם ללחוץ להביא חטופים חיים ואנחנו מוכנים לעשות גם מבצעים מסוכנים ומסובכים כדי להביא גופות של חטופים שלנו חזרה לקבר ישראל. יש לזה ערך גדול מאוד ואני אומר לכם תדברו עם הלוחמים על הדברים האלה.

אנחנו מפרקים את הזרוע הצבאית של החמאס, אנחנו רוצים להביא את החטופים שלנו חיים הביתה, ואנחנו רוצים להביא את החטופים שלצערנו אינם בין החיים חזרה לקבר ישראל.

אלו משימות מאוד חשובות. המסר הזה שגם אם היה כאן מקום שלא הגענו אליו בפעם הקודמת, ואנחנו עכשיו מגיעים אליו, אין מקום ולא משנה כמה מטענים הוא הכניס בקיר וכמה פירים הוא מלכד – אין מקום שיעמוד בהתקפה של צק”ח של צה״ל״.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן