הרמת כוסית עם מתנדבי קריית אונו 

העיר קריית אונו מובילה בארץ את נושא ההתנדבות מסביב לשעון | בימים אלו של שגרה וחירום המושג מסביב לשעון מקבל משמעות מיוחדת

מתנדבי קריית אונו בגינת המתנדבים החדשה

בגינת המתנדבים “גינתינה” הנמצאת בשכונת פסגת אונו בקריית אונו, קיימה המחלקה העירונית להתנדבות טקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח, בנוכחות ראשי ארגונים, מתנדבים ומתנדבות.

ראש העיר מיכל רוזנשיין ברכה את עשרות המתנדבים שהגיעו והודתה להם על עשייתם המבורכת. משה דאלי המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, ולילך טרבינוביץ מנהלת האגף לשירותים חברתיים ברכו אף הם וציינו כי הם הגאווה של העיר שלנו.

רגע מיוחד ומרגש נרשם כשבאירוע הופיעו עדי יעקובי וזוהר אסא ובתום ההופעה המתנדבים החזיקו ידיים ושרו בקול רם “לחיי העם הזה” .

בהמשך, מנהלת המחלקה העירונית להתנדבות רחל רביב וניר שלהב, יו”ר ארגוני המתנדבים, חילקו  לכל המשתתפים סרטים צהובים עם הכיתוב 7/10/24.

המשתתפים הרימו כוסית והתפללו לשובם של החטופים והחטופות בתקווה לימים שקטים יותר. בתום האירוע הופרחו לשמיים בלונים צהובים .

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו:

“אני גאה בעשייה ההתנדבותית מסביב לשעון בעיר, לא סתם אנחנו מובילים בישראל את נושא ההתנדבות. דווקא בימים אלו של שגרה וחירום המושג מסביב לשעון מקבל משמעות מיוחדת”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן