news08.net/ads.txt

השינוי הגדול בחייה של שני עזיזי מגדרה | “לא רציתי לעבוד בשביל אחרים, הרגשתי תחושת מיצוי”

עבור בעלי עסקים רבים, תקופת הקורונה הייתה מבחן עבור עסקיהם. ועוד יותר, עבור אנשים שהחליטו לצאת לדרכם העצמאית בסמיכות לפרוץ משבר הקורונה. שני עזיזי, בת ה-35 מהיישוב גדרה, לא האמינה שדווקא כשתחליט לצאת לדרכה העצמאית היא תצטרך לחשב מסלול מחדש ולהתאים את העסק שלה שנמצא בתחילת דרכו, למצב המשתנה. ועוד יותר, לא צפתה את ההצלחה הגדולה שתגיע.

בגיל 35, עם שלושה ילדים קטנים, בחרה שני לשנות כיוון ולהפוך לעצמאית. ממנהלת מותג בחברת אסם, החליטה שני להגשים חלום ישן ולהפוך לקונדיטורית עצמאית. את ההחלטה להפוך לקונדיטורית, קיבלה שני אחרי שנים של עשייה בחברה ורצון להיות נוכחת עבור משפחתה וילדיה. אולם כשבחרה להפוך לעצמאית, הגיע וירוס הקורונה ושיבש מעט את תכניותיה. עם ילדים קטנים בבית ועסק קטן שנמצא בשלביו הראשונים, נאלצה שני לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא פתרונות יצירתיים. בצעדים קטנים ובטוחים, שני רכשה כלים והצליחה להוביל את העסק להצלחה מסחררת.

בשונה מאחרים, שני הצליחה לזהות את הפוטנציאל של העסק שלה ולראות בתקופה זו הזדמנות לצמיחה. כיום, העסק שמנוהל מביתה הקטן ממשיך בקו המשלוחים לכל רחבי הארץ, כפי שהיה בתקופת הקורונה. ימי הקורונה חישלו את שני והובילו אותה להבנה שבכל רגע נתון יש לשנות את המהלכים כדי שיתאימו למצב הנתון. קהל לקוחותיה גודל מיום ליום, וההבנה שהקונדיטורית מגדרה הצליחה להעז כנגד כל הסיכויים, רק מאפשר לשני להמשיך בעשייתה עם הפנים קדימה.

שני הקימה את קונדיטוריה “שונה”, לאחר שהרגישה תחושת מיצוי במרוצת השנים. “העבודה כמנהלת מותג לקחה ממני הרבה, במיוחד עם שלושה ילדים. הגעתי למסקנה שאני לא רוצה לעבוד בשביל אחרים ולעשות משהו בכדי להכניס רק משכורת. רציתי להתפתח, ובעקבות כך התחלתי ללמוד קונדיטוריה. למדתי במכללת בישולים וסיימתי בהצטיינות. זה משהו שאהבתי תמיד מהיותי ילדה וגם בזכות אמא שלי שלימדה אותי המון. כשסיימתי ללמוד, התחלתי לעבוד כעצמאית, אך הקורונה הגיעה לחיינו”. תקופה המשבר שפקדה את שני, היה רגע מכונן בחייה: “התחלתי לצאת מאזור הנוחות שלי בגדרה, ולעשות משלוחים החוצה. כל יום שישי בעלי היה נוסע ומפזר ללקוחות מראשון, ת”א, הרצליה. התחלתי להבין שיש ביקוש, שאני מצליחה להשפיע בעוד מקומות. בעקבות כך, התחלתי לעבוד חזק – קניתי מקרר, תנור ומקפיא, ולדאוג שבתחילת שבוע הכל יהיה מסודר כי הכמות גדלה פלאים.

שני, נאלצה להתמודד עם מכשולים רבים, ובעקבות כך נרשמה לקורס במעוף: “היו לי תנאים טובים בעבודה הקודמת אך זה שונה מעצמאי, הייתי צריכה ללמוד את העולם של העצמאים. הקורס נתן לי כלים איך להתמודד עם המיתוג והבידול ובעצם כל הראיה העסקית. זה אפשר לי לעלות על הגל”.

בעקבות ההצלחה, מה הציפיות בעתיד?

“כרגע אני עובדת מהבית בתקווה להמשיך לגדול ולפתוח קונדיטוריה”.

רבים מבני גילך חוששים לעשות את הצעד. מה המניע להגיע להחלטה כזו?

קודם כל, לא כל אחד יכול לאפשר לעצמו. אני כן יודעת שלא קל לחיות כאן וזה לא פשוט מבחינת משכנתאות וגנים והוצאות נוספות. עשיתי החלטה עם בעלי, חשבנו כלכלית אם ניתן לעמוד בזה. והחלטנו שזה מומנטום טוב כי הקטנה נולדה ואני יכולה להוציא את הילדים מהגן ולאפשר לה להיות איתי בכל התקופה הזו”.

דף הפייסבוק.

דף האינסטגרם.

כפי שהוזכר, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף מרחב דרום, ממשיכים לתת מענה גם ברגעים אלה ואף פתחו קו חירום לעסקים בו יועצים ויועצות עסקיים נותנים מענה ושירותים, בכדי לסייע ולמזער את הנזקים הצפויים במגזר הפרטי והעסקי. שני עזיז היא חלק מקבוצת אנשים שגם בימים אלו, עושים את דרכם המקצועית והעצמאית בליווי מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, אשר פועל לייעל את מתן השירותים לעסקים במשק הישראלי, לחזק את פעילותם של עסקים קטנים ובינוניים, לסייע להצלחתם ולעודד פיתוח וצמיחה במשק. סניפי מעוף פזורים ברחבי הארץ ומציעים מערך מקיף ומקצועי של שירותי ייעוץ, ליווי והדרכה ליזמים בתחילת הדרך ולעסקים קטנים ובינוניים. 

לפרטים נוספים, באתר מעוף https://bit.ly/3cNUevH או במספר הטלפון: 076-8844811

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן