news08.net/ads.txt

השלכות המשבר: השחקן גיא לואל עבר מהבמה לירקנייה בנס ציונה

עולם התרבות חטף מכה קשה בתקופת משבר הקורונה ובעקבותיו שחקנים רבים מצאו את עצמם ללא עבודה. אחד מהם הוא השחקן המוערך, גיא לואל שמצא פתרון זמני והחל לעבוד בירקנייה בנס ציונה.
“אני לא אוהב לשבת ולבכות שאין עבודה, אז הגעתי לכאן, לעזור בעסק של קרוב משפחה”, אמר השחקן ל-ynet. “כשהבנתי שלא הולכות להיות הצגות ואין אופק – ידעתי שצריך לקחת את עצמי בידיים. אני מעדיף להזיז את עצמי מאשר לשבת בבית”. ללואל בן ה-49 רזומה ארוך ויוקרתי בעולם התרבות בישראל – מסדרות טלוויזיה מצליחות כמו “פולישוק”, “השוטר הטוב”, “אלישע”, וסרטי קולנוע כמו “חוכמה הבייגלה”, “זרים” והצגות תיאטרון רבות ב”הבימה”, בית ליסין ותיאטרון הקאמרי. משרד הבריאות שאחד מההנחיות שלו היה איסור התקהלות, הוביל לפגיעה בעולם התיאטרון.
שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה כי בפעימה השנייה של שחרור המשק, שצפויה באמצע חודש מאי, היא תפעל למען החזרת הופעות קטנות של 50-100 אנשים, אולם התקהלות של 100-500 איש – לדבריה לא על הפרק.

ישנם כ-100 היכלי תרבות ברחבי הארץ שמוציאים בשנה כחצי מיליארד ש”ח על קניית תוכן תרבותי לפריפריה משבר הקורונה הביא לסגירתם עד למועד לא ידוע והם נמצאים על סף פשיטת רגל.

צילום תמונה: פייסבוק פרטי.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן