השמיניסטים קיבלו שי מעיריית רחובות: מטענים ניידים; מתן דיל: “הם יצעידו את העיר קדימה”

מתן זהר יב

מסורת לא שוברים: עיריית רחובות חילקה זו השנה השישית, שי צנוע (מטענים ניידים) לכ1,300 תלמידי העיר לרגל סיום לימודיהם בכיתה י”ב. חלוקת השי התבצעה בבתי הספר באמצעות מחלקת ילדים ונוער ובשיתוף מועצת התלמידים והנוער.

“התלמידים שמסיימים את כיתה י”ב הם משאב יקר מאד עבור רחובות, הם העתיד של העיר והם אלו שיצעידו אותה קדימה”, אמר סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעיריםעו”ד מתן דיל. לתלמידים אמר דיל: “אתם עומדים כעת בראשית דרככם הבוגרת, דרך חדשה ומאתגרת, אנחנו נמשיך ונלווה אתכם גם בהמשך. החלטנו להעניק לכם, גם השנה, שי צנוע עם משמעות מיוחדת, מטען לטלפון נייד, שישמור אתכם מחוברים ליקיריכם וימלא אתכם באנרגיה חדשה ככל שיצטרכו”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הוסיף: “ילדי עירנו היקרים מסיימים בימים אלו את מחויבותם למערכת החינוך הארצית והעירונית. ילדים אלו החלו את דרכם בגיל שלוש עם כניסתם לגן וכעת הם עומדים בפני דרך חדשה. זה מרגש לראות את התמורות שחלו בילדים אלו ברבות השנים. מהיכרותי האישית עמם אני יודע כי מדובר בנוער ערכי ואני צופה להם הצלחה גדולה בעתיד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן