השר מרגי ניחם את משפחתה של עמית בוסקילה בקריית גת

שר הרווחה יעקב מרגי: “ביקשתי לחזקם בשעתם הקשה והדגשתי בפניהם את מחויבותה של ממשלת ישראל להשבתם של כל החטופים הביתה”.

שר הרווחה יעקב מרגי הגיע היום לבית משפחה של עמית בוסקילה הי”ד, שנרצחה בשבי חמאס, וגופתה חולצה במבצע הירואי של צה”ל בסוף השבוע.

לדבריו, “הגעתי היום לניחום אבלים אצל משפחתה של עמית בוסקילה ז”ל שנרצחה ב-7 לאוקטובר וגופתה הוחזקה בשבי חמאס 224 ימים, וזכתה להגיע לקבורה בישראל אחרי מבצע חילוץ של צה”ל ושב”כ מתוך מנהרות החמאס.

ביקשתי לחזקם בשעתם הקשה והדגשתי בפניהם את מחויבותה של ממשלת ישראל להשבתם של כל החטופים הביתה”.

על המבצע המיוחד וחילוץ גופתה של בוסקילה מעזה, יחד עם גופותיהם של שלושה חטופים נוספים שנרצחו בשבי, פורסם לראשונה בחדשות 08

[לקריאת הכתבה נקרע הלב: חולצו 4 גופות של חטופים מעזה – לחצו כאן]

כידוע, במהלך מבצע לילי של צה״ל ושב״כ בו לקחו חלק צוות קרב גדוד 202, לוחמי יהל”ם, יחידה 504 בפיקוד אוגדה 98 חולצו בסוף השבוע האחרון גופתיהם של שני לוק ז״ל, עמית בוסקילה ז״ל, רון בינימין ז״ל ויצחק גלרנטר ז״ל מתת קרקע בג׳באליא.

המאמץ המודיעיני והאיסופי מנוהל בשירות הביטחון הכללי ובמפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין יחד עם שאר היחידות בצה״ל. המאמץ נמשך כמה חודשים וכלל איסוף מודיעיני וניתוח אינדיקציות מודיעיניות לכדי תמונה אחת.

במהלך הלחימה של צוות הקרב של חטיבת הצנחנים בלב ג׳באליא, לוחמי צוות קרב גדוד 202 נלחמו במרחב האיתור במשך שלושה ימים בקרבות עצימים. במבצע משותף לוחמי צנחנים והשב״כ נסרק מבנה חשוד בו אותר פיר המנהרה. לאחר מציאת הפיר, לוחמי יהל״ם נכנסו במבצע לילי לתוואי התת קרקעי וניהלו בתוכו לחימה, נטרלו חסימות ואיתרו אמש״ט ומספר אמצעי לחימה תוך שימוש בטכנולוגיות יחודיות. במהלך התקדמות הלחימה, לוחמי יהל״ם יחד עם כוחות שב״כ ויחידת 504 איתרו את גופות החטופים וחילצו אותן מהתת״ק.

לצד המאמץ המבצעי, צוות השבויים והנעדרים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, פעל יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל לזיהוי החטופים ומסירת ההודעות למשפחות.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון | שר הרווחה יעקב מרגי טוויטר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן