השר נפתלי בנט כועס על אמיתי כהן שיציע ‘דיל’ לרחמים מלול. מקורבו: “אמיתי קיבל על הראש”

רחמים מלול

סערה בסיעת “הבית היהודי”: בסוף השבוע יצרו אנשיו של השר נפתלי בנט קשר עם חבר המועצה מטעם הסיעה, אמיתי כהן, ונזפו בו, לכאורה, על שתיקתו הרועמת בנושא הרב הספרדי לעיר אותו מנסה לקדם ראש העיר רחמים מלול יחד עם שר הפנים, אריה דרעי מש”ס.


רחמים מלול - האם הוא יקבל את ההצעה של אמיתי כהן?
רחמים מלול – האם הוא יקבל את ההצעה של אמיתי כהן?

מקורב לכהן סיפר היום (רביעי) ל”רחובות היום” כי מאז השיחה עמם התייעץ חבר המועצה עם מספר גורמים בעיר בנושא, בכדי לגבש דעה. “אמיתי קיבל על הראש מהשר ומאנשי הבית היהודי על כך שאינו מביע דעה או מכתיר מישהו מטעם הסיעה לתפקיד. השר זוכר שאת המועצה הדתית הבית היהודי הפסידה לסיעת ש”ס ולאחר ששמע שסוגיית הרב הראשי עלתה לסדר היום הוא דרש מכהן להיכנס לתמונה בהקדם בכדי שגם כאן הסיעה לא תתבזה. אמיתי התייעץ עם כמה מקורבים והגיע למסקנה והיא סוג של דיל שיציג בפני רחמים מלול. הדיל הוא שאמיתי יתמוך במועמד של מלול, לכאורה, הרב גדעון בן משה ובתמורה יקדמו הליך בחירות והכתרת רב אשכנזי חדש במקומו של הרב שמחה הכהן קוק. ברור לכולנו שהדיל הזה הוא מאוד בעייתי, גם מפני שהרב קוק לא יוותר על התפקיד בעודו בחיים וגם בשל העובדה כי אחרי מה שעשו לו במועצה הוא לא יכול לסמוך על אף אחד”.

השיחה של אמיתי כהן עם מקורבו התקיימה לפני שבועיים בעת שכהן אירגן את השבת של הרב רצון ערוסי בירושלים, לשם הגיעו רבנים מן היישובים השונים ובו נכח גם ראש העיר רחמים מלול והרב הראשי לשעבר, יונה מצגר, שהואשם לאחרונה בקבלת שוחד במסגרת עסקת טיעון. באותה השבת אמור היה להשתתף השר בנט אולם בשל סיבות שאינן ברורות לא הגיע, ההשערה הייתה היא בשל העובדה כי מצגר בין המשתתפים. אמיתי כהן אמנם ניסה לשכנעו להגיע אולם זה לא עזר. באותן שיחות עלה הנושא של דרעי ונוכחותו המורגשת בעיר רחובות, המטרידה מאוד את שלוותם של בנט ושות’.

-למרות שנעשתה פניה אל אמיתי כהן תגובתו טרם נתקבלה ולכשתתקבל תובא במלואה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן