news08.net/ads.txt

התופעה נמשכת בגן יבנה: ילדים שאפו בלוני גז ושלפו את איבר מינם

אירית, תושבת היישוב עשתה טיול שגרתי עם ילדיה בפארק השעשועים אורן, כשלפתע הבחינה בחבורת ילדים אשר שואפים בלוני גז בעודם שולפים את איבר מינם ומטילים את מימיהם לעיני עוברי האורח.  “לצערי בני ה-11 ובת ה-10 שלי חזו במחזה הנפלא הזה”, סיפרה.

לדבריה, בנה זיהה את אותם נערים ושמותיהם יועברו לרשויות. אירית הוסיפה: “הורים, שימו לב לנגע החדש הזה של שאיפת הגז. הורי פעוטות שבאים לפארק האורן – שימו לב, כל המתקנים מלאים בשתן של אותם הנערים”.

כזכור, רק לפני כחודש פרסמנו בחדשות 08 כי ראש המועצה, דרור אהרון נחשף לבלוני גז המפוזרים במספר מוקדים ביישוב. התופעה המסוכנת נפוצה בקרב צעירים רבים. אהרון ציין באותה העת כי קיים ישיבה עם צוותי החינוך, המנהלות ומשטרת גן יבנה לטיפול בנושא.

אהרון מסר כי בלוני הגז שהתגלו אל מול עיניו היו מפוזרים  ליד הקאנטרי בחניה, וברחוב ויצמן באזור השדות. “אני אדאג לקיים על כך ישיבה יחד עם צוותי החינוך, המנהלות, משטרת גן יבנה, היחידה לביטחון קהילתי וסיירת ההורים להעלאת המודעות לצד הגברת הטיפול בנושא”, מסר אהרון סמוך למקרה.

כאמור, בלוני הגז הם תופעה חדשה נפוצה בקרב צעירים רבים, במסגרתה רבים מהם רוכשים בקיוסקים מיכלי גז להכנת קצפת, ושואפים את אותו הגז. אותם מיכלים זמינים וניתן לרכוש אותם בקלות בקיוסקים וחנויות אפייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן