התנועה החברתית הירוקה מציגה את המתמודד הצעיר ביותר למועצת העיר ראשון לציון

על מנת שקולו המייצג את קולם של צעירי העיר יישמע היטב במועצה, הוא קורא לכל צעירי העיר להצביע בבחירות בפתק הלבן באותיות טבע – התנועה החברתית הירוקה

התנועה החברתית הירוקה מציגה את המתמודד הצעיר ביותר למועצת העיר, שליו מוסרי בן 22, סטודנט

שליו מוסרי, בן 22 אוטוטו 23, סטודנט לראיית חשבון ואקטואריה הוא המתמודד הצעיר ביותר למועצת העיר והוא קורא לכל הצעירים בעיר להצביע באותיות טבע בפתק הלבן לתנועה החברתית הירוקה בראשות איתן שלום.  

אמנם, סיעות רבות מתהדרות בכותרת צעירים בשמם או באג’נדה, אך התנועה החברתית הירוקה, הלכה למעשה, הציבה בעשירייה הראשונה שלה, את המתמודד הצעיר ביותר למועצה.

מוסרי, אמנם צעיר בגילו, אך פעיל בתנועה החברתית הירוקה עוד מגיל צעיר, הוא מספר שכבר בבחירות ב- 2013 בריצה הראשונה של הסיעה עמד ליד הקלפי, חילק פליירים והסביר לאנשים למה חשוב להצביע בפתק הלבן טבע לתנועה החברתית הירוקה.

למוסרי, יש מה להגיד והרבה רצון לשנות, לשאלה מה הוא חושב שצריך לשנות בעיר לטובת הצעירים ענה:

“מנקודת מבט של צעיר, אני מרגיש שההחלטות שהתקבלו עד עכשיו במועצת העיר, לא נותנות ביטוי לחשיבה עלינו, הדור הצעיר, שירצה לגדל כאן את ילדיו ולהזדקן כאן.

כך לדוגמא, לא ברור, למה בעיר הרביעית ואוטוטו העיר השלישית בגדולה אין אוניברסיטה, למה כדי ללמוד בעיר שלי אני צריך לשלם למעלה מ- 30,000 ₪ בשנה, רק כי אין לנו אוניברסיטה, בה עדיין אפשר לשלם מחירים שפויים. 

התחבורה הציבורית לא מספיק מפותחת ומשום מה המועצה הנוכחית עצרה את פיתוח הרכבת הקלה, בראייה עתידית זה בדיוק מה שהעיר צריכה את הקו החום, את הקו הכחול כרכבת קלה, אני מבין שההפסקה הזאת של הפרויקט לא הועלתה אפילו לאישור מועצת העיר ושני אנשים קיבלו את ההחלטה לבדם מבלי להתייעץ עם שאר חברי המועצה ומבלי לחשוב עלינו הצעירים.

אני מרגיש שלא עושים מספיק כדי להקטין את מחירי הדיור לצעירים, בערים אחרות לדעתי, עושים הרבה יותר.”

למוסרי, יש עוד הרבה מה לספר והתוכניות שלו לפעולה מתוך מועצת העיר הן גדולות. אין ספק, שיש מקום לקול הצעיר במועצה, זהו קול חשוב וחשוב שיישמע. בינתיים, על מנת שקולו המייצג את קולם של צעירי העיר יישמע היטב במועצה, הוא קורא לכל צעירי העיר להצביע בבחירות בפתק הלבן באותיות טבע.

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יורם זעפרני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן