news08.net/ads.txt

התקבל היתר בנייה לפרויקט “אאורה בן שמן” – 50% מהדירות כבר נמכרו

חברת אאורה ישראל שבשליטת יעקב אטרקצ’י מדווחת היום (א’) לבורסה בת”א כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט “אאורה בן שמן” בעיר לוד וכן מדווחת על מכירת 50% מהדירות בפרויקט כבר בשלב זה. החברה חתמה על הסכם ליווי בנקאי לפרויקט עם בנק לאומי ומנורה ועבודות הבנייה בשטח יחלו בקרוב. בכוונת החברה להקים בבת-אחת את כל 500 הדירות בפרויקט.

פרויקט “אאורה בן שמן” כולל כ-500 יח”ד וכן שטחי מסחר ושטחי ציבור, מתוכן נחתמו הסכמי מכר ל-243 יח”ד. לדברי יעקב אטרקצ׳י, המנכ”ל והבעלים של אאורה ישראל, “לא הופתעתי מההצלחה של פרויקט בן שמן. המשקיעים והזוגות הצעירים זיהו מיד את הפוטנציאל של הפרויקט הנמצא במיקום מנצח ובמחירים שכבר לא קיימים בגוש דן. אין ספק שהמחירים בשכונה יעלו בחדות בשנים הקרובות. פרויקט ‘אאורה בן שמן’ בשכונת נופי בן שמן החדשה והמתפתחת יהיה פרויקט עם עוצמה ונוכחות, שיציע שילוב בין כפרי ואורבני – סביבה פסטורלית עם שטחים פתוחים בהיקף יוצא דופן”.

מסירה של כ-1,200 דירות בשנה – אאורה החלה ברבעון השלישי בהליך מסירה מסיבי של יחידות דיור בפרויקטים שלה וצופה כי במהלך השנה הקרובה היא תחל במסירתן עוד מאות יחידות דיור: שלב א’ באכלוס פרויקט “אונו ואלי” בקריית אונו שכבר החל – 330 יח”ד; שלב ב’ של “אונו ואלי” – 342 יח”ד; “אאורה במושב” באחיסמך – 217 יח”ד; “הגנים התלויים” ביהוד (שלב ד’) – 300 יח”ד. החברה סיימה לאחרונה לאכלס את פרויקט “אאורה 300” בחולון שכלל 50 דירות. כל זאת מעמיד את היקף מסירות הדירות של החברה על למעלה מ-1,200 יח”ד בפרק זמן של כשנה. בפרויקט אחיסמך הסמוך לזה של בן שמן נמכרו כל הדירות על אף שמועד המסירה צפוי לעוד כשנה.

אאורה סיכמה את שנת 2020 עם שיפור משמעותי באיתנות הפיננסית. במהלך 2020 עלה ההון העצמי בכ-70 מיליון שקל לכ-350 מיליון שקל, זאת לפני שקלול תוצאות הרבעון הרביעי של 2020. במקביל פרעה החברה בשנת 2020 תשלומי אג”ח וריבית בהיקף של כ-227 מיליון שקל – מה שמותיר בקופת החברה למעלה מ-100 מיליון שקל נזילים להמשך פעילותה השוטפת וקידום פרויקטים חדשים בשנת 2021.

עוד החברה צופה כי במהלך 2021 ישוחררו עודפים נוספים מפרויקטים שיסתיימו בסך של כ-250-280 מיליון שקל ובנוסף ינבע לחברה תזרים ממימוש נכסים בסך של כ-40 מיליון שקל נוספים. מנגד לחברה צפויים פירעונות של כ-160 מיליון שקל לאגרות חוב של החברה בשנת 2021.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן